achterbank p221

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-02-2005 17:36 #53742 door
achterbank p221 is gemaakt door
Kan iemand mij vertellen hoe ik de rugleuning van de achterbank van een amazon combi kan demonteren. Volgens het onderdelenboek zou het het late type zijn. We krijgen geen schot in de zaak.

v.b.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-02-2005 18:29 #73257 door
Beantwoord door in topic achterbank p221
De scharnierpen aan de bestuurderskant kan je indrukken met een schroevendraaier oid. Dan kan je de leuning een stukje naar boven trekken en de andere kant eruittrekken. Het is nog wel eens lastig om het pennetje in te drukken....verschillende maten schroevendraaiers proberen suc6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-02-2005 19:15 #73256 door
Beantwoord door in topic achterbank p221
René Ruyter van Regio OOst weet er alles van.Er zit ergens een palletje wat je in moet drukken.Hij heeft de banden in de rug vervangen door een door mij gemaakte set band vlgs maat voering van René

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-02-2005 23:16 #73255 door
Beantwoord door in topic achterbank p221
EErst het zitgedeelte wegnemen.Dan de rugleuning los maken door greep aan achterkant te draaien .Nu zit het rugdeel alleen nog vast aan onderste scharnierpunt.Je kunt dit zien zitten als je goed kijkt met behulp van een lamp.Er zit een metalen plaatje met sleuven.In een van de sleuven steek je een schroevendraaier en je duwt daarmee de verende stift naar het midden van de bank.Als je hem indrukt moet je tegelijkertijd aan het rugdeel trekken,dat schiet het hele rugdeel los.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-02-2005 17:21 #73254 door
Beantwoord door in topic achterbank p221
Als de achterbank er al lang inzit kan de veer weleens stroef werken. Voorzichtig met de schroevendraaier zodat je niet in het skai steekt. Maar voor de rest gaat het zoals eerder beschreven. Zet er zeker nieuwe banden in, dat zit een stuk beter. Te koop bij Huke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.