dashboard cover

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2005 08:57 #53430 door
dashboard cover is gemaakt door
Van mijn amazon uit 1966 is het zwarte dasboard op verschillende plaatsen gescheurd.( het plaatsen van 4 pennenbakjes en klokjes is geen optie!)Ik hoorde dat je niet het hele dashboard hoeft te vervangen, maar dat er covers zijn. (VOD niet volgens deze site). Misschien heeft iemand van jullie ervaring met het plaatsen van zo'n cover en, wie weet, nog één ongebruikte liggen! Ben benieuwd! Groet, freek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2005 11:51 #74803 door
Beantwoord door in topic dashboard cover
in een oldtimer blad dat ik van een collega in mn handen geduwd kreeg stond een verhaal over een restauratie van een combi. Die man had zn dash, bewerkt met purschuim om alle scheurtjes dicht te maken, en daarna overtrokken met skai. Klaar voor 25 euro stond erbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2005 14:36 #74802 door
Beantwoord door in topic dashboard cover
Ik heb de scheuren ook wel eens dichtgekit met zwarte ruitenkit. Verder is de bekleding gewoon te koop bij het vod en scandcar. Achter de raamomlijsting zitten schroefjes en het zit vastgeplakt op het staal van het dashboard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2005 20:33 #74801 door
Beantwoord door in topic dashboard cover
Hallo,

Ik heb bij mij van een klant nog een hele nieuwe "cover" liggen. De man had toch een goede gebruikte op de kop kunnen tikken en heeft toen een echte erin gezet. Hij heeft toen de cover bij mij neergelegd om weer te verkopen. Als je interesse hebt moet je maar even bellen. Groet, Dries 06-24885244.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2005 22:22 #74800 door
Beantwoord door in topic dashboard cover
Ik heb met de covers slechte ervaringen.Ze scheuren,gaan bol staan.Alleen de originele met foam aan de onderkant zijn goed.Dat zelfgemaakte dashboard uit de eerste reactie is,vrees ik,niet om aan te zien.Ik heb dat soort dingen tijdens mijn werk vaker onder ogen gehad.Ik word daar altijd erg droevig van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-07-2005 15:08 #74799 door
Beantwoord door in topic dashboard cover
Tja het is al een tijd geleden dat dit bericht geschreven is...maar ja toen was ik nog geen eigenaar van de door de meeste van ons geliefde amazone...
Is het dashboardcover nog te koop?
Groeten,
Saskia

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.