p1800 dashbord knoppen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2005 18:57 #53390
door
p1800 dashbord knoppen is gemaakt door
Heeft er iemand een idee hoe men de ruitenwisser knop van het dashbord (p1800E '71) moet verwijderen?
Men moet op een of andere manier de knop zelf eraf kunnen krijgen, anders gaat hij nooit uit het dashbord... Ik denk dat men moet draaien, maar ik durf niet goed doordraaien uit schrik om de knop helemaal kapot te doen.
Wie weet raad?
Men moet op een of andere manier de knop zelf eraf kunnen krijgen, anders gaat hij nooit uit het dashbord... Ik denk dat men moet draaien, maar ik durf niet goed doordraaien uit schrik om de knop helemaal kapot te doen.
Wie weet raad?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2005 23:06 #74952
door
Beantwoord door in topic p1800 dashbord knoppen
Gewoon een doek om het knopje & stangetje en losdraaien. Er zit een schroefdraad aan het eind bij het knopje.
- Ferdinand Foppes
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 23:01 #113112
door Ferdinand Foppes
Beantwoord door Ferdinand Foppes in topic p1800 dashbord knoppen
Zit even met hetzelfde probleem. Heb echter geen schroefdraad aan het einde. Wel zit er een pennetje aan de zijkant van de knop die ik kan indrukken, maar dan.........draaien er af trekken, niets lukt tot op heden.
24-04-2012 23:39 #113113
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic p1800 dashbord knoppen
Het is een zeshoekige stift. Borgpen indrukken en knop er af trekken. En hopen dat hij niet breekt. Ik mis er dus ééntje.
Welkom trouwens!
Welkom trouwens!
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-04-2012 08:17 #113119
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic p1800 dashbord knoppen
- oud type: zeshoekige staaf > pennetje indrukken en eraf trekken (niet draaien, zit wel vaak echt vast geklemd).
- nieuw type: ronde staaf > schroefdraad, dus losdraaien
- Indien er van voren in het knopoppervlak een richel zit: dit is een spie die er eerst uit gehaald moet worden voordat de knop losgedraaid kan worden.
succes, Rudi
- nieuw type: ronde staaf > schroefdraad, dus losdraaien
- Indien er van voren in het knopoppervlak een richel zit: dit is een spie die er eerst uit gehaald moet worden voordat de knop losgedraaid kan worden.
succes, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
25-04-2012 08:23 #113121
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Ik heb de oplossing tot het losmaken van de knoppen gevonden in de onderdeelboeken... in de documentatie.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Ferdinand Foppes
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2012 09:17 #113125
door Ferdinand Foppes
Beantwoord door Ferdinand Foppes in topic p1800 dashbord knoppen
Dag Rudi en Rob,
Bedankt voor jullie tips! Zal het vanavond weer eens even gaan proberen. Rob, je gaf aan dat je een knop miste. Weet jij zo ook of deze nog ergens (nieuw) te krijgen zijn? Ik heb een vrij lelijk exemplaar die ik graag zou vervangen. Zal me tevens even voorzien van een onderdelenboek.
Groet, Ferdinand
Bedankt voor jullie tips! Zal het vanavond weer eens even gaan proberen. Rob, je gaf aan dat je een knop miste. Weet jij zo ook of deze nog ergens (nieuw) te krijgen zijn? Ik heb een vrij lelijk exemplaar die ik graag zou vervangen. Zal me tevens even voorzien van een onderdelenboek.
Groet, Ferdinand
25-04-2012 09:31 #113126
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Onderdelenboeken staan in de documentatie, Ferdinand.
Ik heb nog niet echt gezocht naar een losse knop. Weet dus niet of die los te bestellen zijn. Schoonmaken en eventueel nieuw inkleuren van knoppen doet trouwens wonderen!
Ik heb nog niet echt gezocht naar een losse knop. Weet dus niet of die los te bestellen zijn. Schoonmaken en eventueel nieuw inkleuren van knoppen doet trouwens wonderen!
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl