stoelen uit volvo 740

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-08-2005 12:38 #53105 door
stoelen uit volvo 740 is gemaakt door
Voor wie allang zit te twijfelen, en er maar niet achter kan komen of het past: <br> De stoelen uit een volvo 740 passen in de amazon! <br> Ik heb het originele frame gepakt, dus geen nieuwe gaten in de auto. 4 gaatjes in de rails van de nieuwe stoelen geboort, strips ijzer er onder langs, en daar het amazon frame op monteren. Zo heb ik nu hoogte verstelbare stoelen, met stoelverwarming, pluche, zodat het minder zweet en behoorlijk zitcomfort. En ja, ik hou eigenlijk ook meer van origineel, dus ik hou de amazon stoelen er uiteraard gewoon bij, zijn in 10 minuten weer omgebouwd!
Over enkele dagen complete verhaal op www.volvoamazon.web-log.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-08-2005 16:03 #76185 door
Beantwoord door in topic stoelen uit volvo 740
Ik ben benieuwd! Kom maar op met dat verhaal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2005 19:47 #76184 door
Beantwoord door in topic stoelen uit volvo 740
Het avontuur van de stoelen uit de 740 is online op www.volvoamazon.web-log.nl
Zoals ook daar met reden te lezen is, ze zijn alweer te koop. Ik vind het toch niet helemaal passen die stoelen in de amazon. Dus mensen met interessen, mail even via die site!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-08-2005 21:58 #76183 door
Beantwoord door in topic stoelen uit volvo 740
Tsja Thomas, ik heb je verhaal gelezen en ik moet inderdaad ook zeggen dat ik die stoelen niet vind kunnen... ;-)
<br><br>
Je kunt beter wat aan je bestaande stoelen doen. Zo staat de stoel in de 140 van mijn broer wat meer naar achteren gekanteld, waardoor je benen worden ondersteund. Zal vast wel te fixen zijn met een speciale rail ofzo. Wellicht veel informatie te krijgen op de beurs 3 en 4 september!
<br><br>
Succes met de verkoop van de stoelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-08-2005 23:18 #76182 door
Beantwoord door in topic stoelen uit volvo 740
Niet alleen omdat ik één van de Amazon "kenners" ben, geef ik de voorkeur aan de originele stoelen (> '64) . De stoelen van voor die tijd zijn echte slopers voor mijn rug. Op de stoelen van mijn vrouw's 940 hou ik het geen hele dag uit, zoals wel in mijn Amazon met inderdaad wel gerestaureerde kussens en elastiek. Als alternatief kunnen ook stoelen uit de Saab 900 eerste serie bruikbaar gemaakt worden, daar kan ik wel een hele dag op zitten zonder rugpijn te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.