repareren bekleding

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2005 20:48 #76687 door
Beantwoord door in topic repareren bekleding
Wat betreft het repareren van de bekleding: probeer of je het juli nr. van "Klassiek en Techniek" ergens kunt krijgen, daar staat een artikel in over het restaureren van bekleding. Ook in het duitse "Oldtimer Markt" heeft daar zelfs een uitvoerig artikel over gestaan. ik weet niet meer in welk nummer, misschien weet iemand anders het wel nog.
Moet lukken om dit zelf te doen, succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2005 21:15 #76686 door
Beantwoord door in topic repareren bekleding
Bij Blankers verkopen ze setjes met spul om je vynil te repareren. Je krijgt allerlei kleuren waarmee je de juiste kleur kunt maken. vervolgens smeer je dit in de scheur en verwarm je het met eenstempeltje. Je krijgt dan het juiste patroon"nerf" en het wordt hard. Ik heb het bij de groene bekleding van mijn combi gedaan en het lukt vrij aardig alleen het mengen van de juiste kleur is lastig omdat er toch kleine verschillen in zitten. Ik denk door het zonlicht. Het setje kost 18.90. Kijk op www.frost-auto.nl/ en ga naar webshop vervolgens interieur en dan u400.Er zit een duidelijke beschrijving bij succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2005 21:23 #76685 door
Beantwoord door in topic repareren bekleding
Kijk op cci.autobekleding.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2005 21:40 #76684 door
Beantwoord door in topic repareren bekleding
Toen we de wagen kochten was hij op dashboard, stuur en wielen na zo'n beetje kaal. Het hele interieur ligt er al uit, dus het is moeilijk te zeggen wat er in de auto zat. We kregen er namelijk nog een halve amazon in onderdelen bij.
Het typenr. is 221341. Dat betekent volgens informatie die wij ooit van een zweedse site haalden dat het special is. Op het dashboard was te zien dat er ooit iets op vastgelijmd had gezeten. In één van de dozen zit inderdaad een ding met drie meters er op. Eéntje was voor de spanning van de accu, de andere twee stellen ons voorlopig nog voor een raadsel. Er stond iets op wat met het één of andere vacuüm te maken heeft. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar wat er verder bij de wagen hoort weet ik nog niet, we hebben nog niet alle dozen doorgespit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2005 21:57 #76683 door
Beantwoord door in topic repareren bekleding
Fantastisch, wat een boel tips en dat in een paar uur! Allemaal erg bedankt, we weten nu een aantal mogelijkheden, ik ga er morgen direct achteraan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2005 07:54 #76682 door
Beantwoord door in topic repareren bekleding
Wellicht ten overvloede, maar je kunt de skai bekleding van de voorstoelen er vrij makkelijk af halen door aan de onderkant van je stoel de 2 ijzeren staven er uit te trekken. Zo kun je voordat je het scheurtje plakt aan de achterkant een versteveging plakken zodat deze niet opnieuw gaat scheuren. Bovendien is het makkelijkere werken met de bekleding eraf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.