dashboardkastje
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2006 20:32 #52079
door
dashboardkastje is gemaakt door
vandaag heb ik een dashboardkastje van een 245 in de ama gebouwd.
eindelijk geen losse cd "s meer die tijdens het optrekken en remmen door de hele auto vliegen.
misschien een idee.
eindelijk geen losse cd "s meer die tijdens het optrekken en remmen door de hele auto vliegen.
misschien een idee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2006 21:44 #81440
door
Beantwoord door in topic dashboardkastje
He, wist niet eens dat dat kon? Zijn er veel aanpassingen voor nodig?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2006 22:02 #81439
door
heel eenvoudig te monteren met een paar beugeltjes , komt i.p.v. het plankje.
staat ook netjes.
staat ook netjes.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2006 23:39 #81438
door
kun je een foto plaatsen?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2006 14:19 #81437
door
Of een stukje voor het VCM schrijven?

- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2006 19:23 #81436
door
ik wil wel een foto maken maar weet niet hoe hier te plaatsen , ik kan wel doorsturen naar een e mail adres.
stukje schrijven ? , dan ben ik snel klaar , het is voor 50 cent beugeltjes bij de bouwmarkt bevestigen met m4 boutjes aan de buitenkant van het kunststof kastje.
2 aan de achterkant , dit komt met 2 parkers
aan de carrosserie en 2 aan de boven-voorkant van het kastje en de onderzijde van het dashboard , de binnenkant hiervan dus , ook met m4 , als het goed is gedaan is dus geen beugeltje te zien , dit is uit het zicht.het is niet origineel maar als je het niet weet zie je het ook niet.
we blijven wel bij volvo , dashboardkastjes uit een 240 , 245 zijn zo uit het dashboard te schroeven , er staan er genoeg op de sloop.
stukje schrijven ? , dan ben ik snel klaar , het is voor 50 cent beugeltjes bij de bouwmarkt bevestigen met m4 boutjes aan de buitenkant van het kunststof kastje.
2 aan de achterkant , dit komt met 2 parkers
aan de carrosserie en 2 aan de boven-voorkant van het kastje en de onderzijde van het dashboard , de binnenkant hiervan dus , ook met m4 , als het goed is gedaan is dus geen beugeltje te zien , dit is uit het zicht.het is niet origineel maar als je het niet weet zie je het ook niet.
we blijven wel bij volvo , dashboardkastjes uit een 240 , 245 zijn zo uit het dashboard te schroeven , er staan er genoeg op de sloop.