warmweerstoelhoezen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2006 21:44 #52029
door
warmweerstoelhoezen is gemaakt door
Tipje. We kennen deze dagen natuurlijk allemaal het genot van het kokende skai aan onze, liefst verbrande, benen, billen & rug.
Ik heb 2 badstof hoeslakentjes uit het bedje van m'n zoon getrokken, 2 gaatjes erin voor de hoofdsteunen, en je hebt perfecte stoelhoezen. Door het elastiek rondom blijven ze prima om de stoelen zitten! 5 minuten werk. Geen kleine kinderen, en dus geen lakentjes, in de buurt: geen nood, de badstof hoeslakentjes 60x120cm zijn natuurlijk ook gewoon te koop bij Hema of V&D voor circa 5,-- euro.
Ik heb 2 badstof hoeslakentjes uit het bedje van m'n zoon getrokken, 2 gaatjes erin voor de hoofdsteunen, en je hebt perfecte stoelhoezen. Door het elastiek rondom blijven ze prima om de stoelen zitten! 5 minuten werk. Geen kleine kinderen, en dus geen lakentjes, in de buurt: geen nood, de badstof hoeslakentjes 60x120cm zijn natuurlijk ook gewoon te koop bij Hema of V&D voor circa 5,-- euro.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2006 21:02 #81685
door
Beantwoord door in topic warmweerstoelhoezen
Ik moest mijn wagen opnieuw laten bekleden doordat alles in een warm deel van amerika had gestaan. Omdat ik toch opnieuw moest laten bekleden heb ik de zit en rug delen uit stof laten maken en de rest uit skai het zit heerlijk (niet origineel). Alternatief was dat ik alles liet bekleden met skai en er hoesen overheen zou doen om comfortabel te kunnen zitten (zonde van het geld) dan liever iets goeds wat ook mooi is.
Dit gaat natuurlijk alleen op als je alles toch opnieuw moet laten bekleden. In de andere gevallen werkt de handoeken oplossing erg goed.
Dit gaat natuurlijk alleen op als je alles toch opnieuw moet laten bekleden. In de andere gevallen werkt de handoeken oplossing erg goed.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2006 01:26 #81684
door
Beantwoord door in topic warmweerstoelhoezen
Helaas niet zulk warm weer meer maar ik heb ook een tipje nog: van die badstof hoezen voor tuinstoelen om je autostoelen heen en klaar ben je. Ik heb geen hoofdsteunen dus simpeler voor mij denk ik, maar met hoofdsteunen valt er ook wel iets op te verzinnen denk ik. En die kralenzittingen werken ook voor het luchten van de rug en billen!