losse skai bekleding
- J. van Heemst (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2006 21:32 #51884
door J. van Heemst (GAST)
losse skai bekleding is gemaakt door J. van Heemst (GAST)
<p>Hallo,</p><p>Ik heb een ama combi met bruin skai interieur. Nu is de bovenkant van de bestuurdersstoel op de naad gescheurd, bij de hoofdsteunen. Iemand bij ons in de buurt, die na z'n pensioen het bekledingsvak nog uitoefent, wil het wel maken, maar dan moet ik wel aan een lapje skai kunnen komen. Wie weet er een adres waar je dat soort spul los kan krijgen?</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Vincent Kroese (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-09-2006 23:19 #82297
door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic losse skai bekleding
Hoi van Heemst,
Toevallig zocht ik onlangs ook naar los skai (zwart) voor een hoedenplank (heb zelf een hoedenplank gemaakt, schuin opstaand, met speakers erin, niet origineel, maar wel mooi geluid en inmiddels ook mooi afgewertk. Omdat de gemiddelde golf-gti-tuner soms ook nog wel eens skai wil gebruiken heb ik eerst bij een Automat achtige winkel gekeken, daar hadden ze mooie stukjes op maat, 1,50m x 0,5m ongeveer, voor meer dan 30 euro. Beetje duur dus.
Vervolgens via 'de telefoongids' de eerste de beste 'interieurstoffen'-winkel opgezocht in mijn buurt, en dat was in een keer raak. 4,5 euro per strekkende meter op een rol van 1,40m breed. Wellicht dat je voor stoelbekleding nog wat steviger skai nodig hebt, maar ik denk dat als je een winkel vind die skai verkoopt ze dan vervolgens ook wel alle kleuren en maten voor je kunnen bestellen.
Een kanttekening: je hebt dan natuurlijk niet het skai exact zoals op je stoelen. Wellicht dat als je dat wenst je beter even naar een volvo-klassieker-garage/hobbyist kan gaan om een goed stukje uit een oud kapot interieur te snijden...
Toevallig zocht ik onlangs ook naar los skai (zwart) voor een hoedenplank (heb zelf een hoedenplank gemaakt, schuin opstaand, met speakers erin, niet origineel, maar wel mooi geluid en inmiddels ook mooi afgewertk. Omdat de gemiddelde golf-gti-tuner soms ook nog wel eens skai wil gebruiken heb ik eerst bij een Automat achtige winkel gekeken, daar hadden ze mooie stukjes op maat, 1,50m x 0,5m ongeveer, voor meer dan 30 euro. Beetje duur dus.
Vervolgens via 'de telefoongids' de eerste de beste 'interieurstoffen'-winkel opgezocht in mijn buurt, en dat was in een keer raak. 4,5 euro per strekkende meter op een rol van 1,40m breed. Wellicht dat je voor stoelbekleding nog wat steviger skai nodig hebt, maar ik denk dat als je een winkel vind die skai verkoopt ze dan vervolgens ook wel alle kleuren en maten voor je kunnen bestellen.
Een kanttekening: je hebt dan natuurlijk niet het skai exact zoals op je stoelen. Wellicht dat als je dat wenst je beter even naar een volvo-klassieker-garage/hobbyist kan gaan om een goed stukje uit een oud kapot interieur te snijden...
- Kees van der Heiden (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-09-2006 09:35 #82296
door Kees van der Heiden (GAST)
Beantwoord door Kees van der Heiden (GAST) in topic losse skai bekleding
<p>In Den Haag heb je het Leercentrum. Die hebben heel veel soorten skai op voorraad.</p><p> </p>
- Kees van der Heiden (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-09-2006 09:37 #82295
door Kees van der Heiden (GAST)
Beantwoord door Kees van der Heiden (GAST) in topic losse skai bekleding
<p>In Den Haag heb je het Leercentrum. Die hebben heel veel soorten skai op voorraad.</p><p> </p>