Nogmaals: regenlekkage

Lees meer
04-10-2006 10:22 #51822 door Leo Foederer
Nogmaals: regenlekkage is gemaakt door Leo Foederer
<p>Het natte seizoen begint weer en dan word je weer met de neus op de feiten gedrukt: je Amazon is verre van waterdicht! Na een fikse buit komt het water 3 centimeter hoog in het interieur. Ik heb de afvoer van de luchtinlaat gecontroleerd en schoongemaakt. Dat kan het dus niet zijn. Toch lijkt het vele water niet snel genoeg daar weg te kunnen stromen. Gevolg: het water stroomt over het schotje het kachelhuis binnen. Nou moet daar onderaan ook nog een kort afvoerslangetje zitten. Maar hoe kun je dat (terwijl de auto gewoon op straat staat) controleren en evt. verhelpen?</p>

P544B B16A, P220VE B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-10-2006 10:57 #82563 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Nogmaals: regenlekkage
Onderaan het kachelhuis zit het slangetje het watert af door de cardantunnel.Als je achter de verrsnellingspook recht naar achter gaat moet je het kunnen voelen .Als het slangetje er zit kan het zijn dat ie verstopt zit anders een nieuw slangetje plaatsen. Als hij verstopt zit lijkt me het handig de kachel te demonteren en schoon te maken,want dan ligt er waarschijnlijk allemaal rotzooi onderin de kachel.Misschien lukt het om via de achterkant met een verlengslangetje aan een stofzuiger de boel schoon te krijgen, eerst een stukje rijden met de kachel aan zodat alles weer droog is. Een nieuw slangetje plaatsen zonder de kachel te demonteren is een heel gepiel maar het kan wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-10-2006 22:24 #82562 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Nogmaals: regenlekkage
Kijk nog even bij mijn topic "een beetje verroest" daar zie je op de onderste foto op de kokerbalk het gaatje waar het slangetje doorheen moet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.