Reparatie bekleding
- K.W. Stoel
- Premium lid
-
Minder
Meer
10-10-2006 09:24 #51807
door K.W. Stoel
Reparatie bekleding is gemaakt door K.W. Stoel
Voor hen die in de omgeving van Rotterdam wonen. Meubelstoffeerderij van de Watering, Evertsenstraat 7, Capelle aan den IJssel tel 010-4581369.
Opnieuw bekleden met leer en kunstleer van een stoel Volvo 164: 200 euro. 2 stoelen en achterbank 850 euro.
Reparaties van scheuren e.d. is meestal tientjes werk. Ik ben zeer content over het geleverde werk en rijd weer netjes rond.
Opnieuw bekleden met leer en kunstleer van een stoel Volvo 164: 200 euro. 2 stoelen en achterbank 850 euro.
Reparaties van scheuren e.d. is meestal tientjes werk. Ik ben zeer content over het geleverde werk en rijd weer netjes rond.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Fred Markvoort
- Junior lid
-
Minder
Meer
10-10-2006 14:45 #82627
door Fred Markvoort
Beantwoord door Fred Markvoort in topic Reparatie bekleding
<p>Hallo Klaas??,</p><p>Klinkt heel interessant.</p><p>Wat heb je precies laten bekleden? Heb je er eventueel foto's van? Ik ben zeer benieuwd.</p><p>Groeten Fred</p>
- K.W. Stoel
- Premium lid
-
Minder
Meer
10-10-2006 20:34 #82626
door K.W. Stoel
Beantwoord door K.W. Stoel in topic Reparatie bekleding
<p> </p><p>Ik heb alleen scheuren en stiksels van de zittingen van de voorstoelen laten repareren. Momenteel repareert hij de rugleuning van de chauffeursstoel, die ik los moest aanleveren vandaar mijn vraag aan V44.</p><p>Stuur mij (
kwstoel@hetnet.nl
) je emailadres maar dan kan ik een foto je toesturen. Mijn zonen hebben bij dat bedrijf kussens laten bekleden van hun speedboot. Prijstechnisch en kwalitatief zeer goed.</p><p>Groet</p><p>Klaas</p><p> </p><p> </p>