stoelvulling amazone uit 1962

• wessel westerveld (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2006 17:37 #51756 door wessel westerveld (GAST)
stoelvulling amazone uit 1962 is gemaakt door wessel westerveld (GAST)
<p>Beste volvo liefhebbers.</p><p>Ik heb een Combi uit 62. Hierin zitten nog de stoelen in die ook in de Katterug zijn gebruikt. Zijkanten van de stoelen zijn met skai bekleed en het midden stuk met stof. De stoelen zijn nu enorm doorgezakt en het stof flink doorgesleten. Mijn lieve schoonmoeder wil voor mij de orginele stof gaan weven zodat ik het zo orgineel mogelijk allemaal kan houden. Maar nu zou ik graag goede vulling willen hebben waarmee ik de stoelen weer mee kan herstellen. Wie heeft er nog een orgineel setje liggen, of heeft een tip waarmee ik de stoelen mee zou op kunnen vullen.</p><p> </p><p>Groet Wessel</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang Phoa
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-10-2006 00:54 #82866 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic stoelvulling amazone uit 1962
<p>Niet tegenstaande het feit dat ik als originaliteitsfreak in zake Amazon bekend sta, moet ik bekennen dat ik de voorstoelen van mijn eveneens '62 Amazon 26 jaar geleden vervangen heb door stoelen van na '64. De reden: rugklachten.</p><p>Doorzakken: bij mijn beste weten is het kussen gevuld met springveren, daarin kan elke meubelstoffeerder je in adviseren.</p><p>Je boft overigens met zo'n schoonmoeder, de meeste schoonmoeders hebben niks met zulk oud roest.</p>

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD