Koude voeten!

• Marc Timmers
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
12-11-2006 22:36 #51714 door Marc Timmers
Koude voeten! is gemaakt door Marc Timmers
Oh ja, dat was het vorig jaar! het wordt weer kouder dus verruilen mijn ventilatieroosters hun air-co functie voor die van voetenbevriezers! Als ik de roosters van mijn 164 sluit blijft er een spleet open waardoor het blijft tochten. Ducktape over het rooster vind ik een beetje rigoreus en dus zoek ik een nettere oplossing. Heeft iemand een tip?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
12-11-2006 23:04 #83021 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Koude voeten!
Heeft je 164 geen kachel dan? ;-P
serieus, welk rooster bedoel je? De zij-ventilatie? Die hoort toch best behoorlijk af te sluiten. Als de rubbers daarin niet meer goed sluiten en andere exemplaren niet makkelijk genoeg voorhanden zijn kan je een sluiting met kit en folie maken: kitten waar een rubber zou moeten zitten en tijdens het drogen van de kit het andere vlak afdekken met folie of plastic zak. Dan heb je een goed sluitend vlak.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

• Marc Timmers
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
12-11-2006 23:38 #83020 door Marc Timmers
Beantwoord door Marc Timmers in topic Koude voeten!
Rob, gelukkig wel een goede kachel maar die koude tocht (inderdaad, de zijventilatie) overwint helaas. Er zitten bij mij geen rubbers in en die zijn niet te krijgen. Dus ik denk inderdaad aan kitten of zo of een tochtstrip maar je kunt er moelijk bij. Het zal wel weer hobbyen worden, maar ja, daar moeten we toch een beetje van houden als klassiekerliefhebbers! Alle ervaringen en tips blijven welkom, bedankt, Marc.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD