Handschoenenvakje Ama bekleden

  • Arjan van den Meerendonk (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
08-12-2006 12:36 #51668 door Arjan van den Meerendonk (GAST)
Handschoenenvakje Ama bekleden is gemaakt door Arjan van den Meerendonk (GAST)
<p>Onze enige tijd gelden aangeschafte Ama was niet voorzien van een handschoenenvak. Nu moest ik laatst voor mijn werk bij een Volvosloper zijn en daar stond er een die van de roest gaten aan elkaar hing..... maar er zat nog wel een handschoenenvak in. Deze heb ik er ter plekke uitgeschroefd.</p><p>Maar zoals de rest van de auto was ook deze niet meer helemaal in optimale staat en dat blijkt vooral uit het doorgezakt zijn van de bodemplaat. Nu wil ik vragen of iemand reeds een dergelijke plaat heeft vervangen en ja of dit op een redelijk eenvoudige wijze te doen is (met name de bekleding van de verdikte rand waar een metalen staaf door heen loopt).</p><p>Als eea lastig is, zet ik er gewoon deze in want zo erg is het ook weer niet, maar het kan altijd beter.</p><p>Arjan</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-12-2006 16:28 #83262 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Handschoenenvakje Ama bekleden
Bij mijn handschoenenvakje heb ik nieuw skai eromheen genaaid/gelijmd was nogal gepruts. Het is juist handig als de bodem enigzins is doorgezakt, dan blijven je spullen beter liggen bij een onstuimige bocht...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-12-2006 15:20 #83261 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Handschoenenvakje Ama bekleden
Ja,maar hierna schiet hij vrijwel zeker aan de voorkant los en dan ligt alle kleine rommel op de vloermat.Wel een mooi moment om eens te ontdekken wat er zoal op lag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.