mandje cardantunnel

• H.J. van Bussel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-04-2007 15:46 #51309 door H.J. van Bussel
mandje cardantunnel is gemaakt door H.J. van Bussel
<p>Ik heb bij het VOD een mandje voor over de cardantunnel gekocht. Is zo'n mandje toevallig alleen geschikt voor de Amazon? Hij past nl. niet tussen pook (in 4) en de handrem(geheel omlaag). Ik heb allerlei variaties geprobeerd.</p><p>PV 210 van 1968.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kees Vos
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-04-2007 22:52 #84984 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic mandje cardantunnel
<p>De kans is groot dat het mandje voor de amazone is, al hoewel er ook voor de PV van dergelijke mandjes op de markt zijn geweest, dit waren simpele dingen gemaakt van draad welke je op de tunnel zetten, Amazone en PV waren verschillend van vorm, ik kan van hieruit niet de vorm zien.</p><p>Vraag bij het VOD daar moeten ze het weten.!!</p><p>Kees Vos Bennekom</p>

• H.J. van Bussel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
22-04-2007 15:01 #84983 door H.J. van Bussel
Beantwoord door H.J. van Bussel in topic mandje cardantunnel
<p>Bedankt voor de reactie, Kees. Ik heb al een mail gestuurd naar het VOD. Ze hebben ook geen andere mandjes te koop dan deze, dus ik ging er van uit dat het universeel voor alle types was. Ik zou 'm aan kunnen passen door daar waar de handrem 'm raakt er wat uit te zagen, maar daar wacht ik nog even mee tot ik een antwoord van het VOD heb.</p><p>I</p>

• Chris Lindquist
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2016 19:15 #157766 door Chris Lindquist
Beantwoord door Chris Lindquist in topic mandje cardantunnel
Ik heb gisteren ook mijn mandje binnen gekregen en past ook niet tussen pook en handrem in de Duett. Is het zagen aan te raden of schiet je er niks mee op? Ik bedoel, niet dat je straks een verzaagd mandje hebt en het zit in de weg en je ergert je er aan. Een plekje voor de zonnebril en een flesje water is wel erg welkom.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD