Isolatiemat schutbord
- Ton van Spanje
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
22-08-2007 23:24 #50998
door Ton van Spanje
Isolatiemat schutbord is gemaakt door Ton van Spanje
<p>heeft iemand ervaring met het monteren van de isolatiemat tegen het schutbord van een Amazon. Ik lig op mijn rug te kl****en,maar krijg de rubber dopjes er maar niet ingedrukt. heeft er iemand een tip hoe en waarmee ik die er het beste in krijg? </p><p>.</p><p>Alvast bedankt.</p><p>.</p><p>Ton</p><p> </p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Michiel Helsloot (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-08-2007 13:25 #86282
door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic Isolatiemat schutbord
Probeer eens een beetje siliconenspray op de rubber dopjes, Voor mij werkt dit meestal fantastisch.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
27-08-2007 12:16 #86281
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Isolatiemat schutbord
Gaatjes voor rubberen dopjes tbv isolatiemateriaal???, heb ik bij mij niet zien zitten. Terwijl ik over de hele lengte van de auto incl schutbord anti dreun materiaal heb gemonteerd. En aan deze auto is nog niet gelast dus origineel plaatwerk vanuit de fabriek.
- Jos Tijssen (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
28-08-2007 12:44 #86280
door Jos Tijssen (GAST)
Beantwoord door Jos Tijssen (GAST) in topic Isolatiemat schutbord
vraagje aan rene wwar heb jij dat spul gekocht en weet je ook materiaal te koop voor onder de motorkap en zo.
- Ton van Spanje
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
28-08-2007 14:09 #86279
door Ton van Spanje
Beantwoord door Ton van Spanje in topic Isolatiemat schutbord
Het is artikelnummer 691581 bij het Vod
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-12-2007 12:49 #86278
door René Minnebo (GAST)
<p>Hallo Tijsen.</p><p> </p><p>Wat erop de bodem v/d auto's zit is meestal een bitumen laagje. Maar dit droogt naar verloop uit waardoor er scheuren in komen en vocht in kan kruipen, de rest weet je wel.</p><p> </p><p>Ik heb een rol dakbedekking gekocht, zonder leislag en de bodem eerst ontroest en in de hammerite gezet, met voorsmeer ingesmeerd en dan de dakbedekking erin branden met een klein karwei flesje (loodgieters brandertje). Natuurlijk wel eerst patroontjes gemaakt want het is flexibel materiaal maar niet zo flexibel dat je het in allerlei bochten en kuitlen kan drukken. Daarna alle naden afgekit met SHELL kit (pure bitumen in een tube) zo komt er geen vocht meer onder.</p><p> </p><p>Vervolgens komt er dan nog een laag van een paar centimeter aan geluidsisolatie in en dan de vloerbedekking.</p><p> </p><p>Mocht je er een fotootje van willen zien dan hoor ik het wel.</p><p>Hierbij de foto's zoals ik het heb gedaan</p><p> </p><p>
<font color="#000000">
i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo.../Afbeelding006-1.jpg
</p><p>
</p><p> <font color="#000000"> i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo...20combi/P5230020.jpg </p><p>
</p><p> <font color="#000000"> i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo...20combi/P5240026.jpg </p><p>
</p><p> <font color="#000000"> i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo...i/amazoncombi006.jpg </p><p> </p><p>Voor onder de motorkap weet ik niet, kun je die eierdoppen isolatie materiaal voor gebruiken denk ik</p>
</p><p> <font color="#000000"> i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo...20combi/P5230020.jpg </p><p>
</p><p> <font color="#000000"> i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo...20combi/P5240026.jpg </p><p>
</p><p> <font color="#000000"> i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo...i/amazoncombi006.jpg </p><p> </p><p>Voor onder de motorkap weet ik niet, kun je die eierdoppen isolatie materiaal voor gebruiken denk ik</p>
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-12-2007 20:35 #86277
door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Isolatiemat schutbord
Voor onder de motorkap is er speciale geluiddempende verf
( noisekiller)
ook zijn er diverse soorten plakschuim te krijgen.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-12-2007 22:16 #86276
door René Minnebo (GAST)
<p>Tijsen,</p><p> </p><p>Ik heb de foto's geplaatst, moet dit wel even melden zo want het forum zet dit bericht niet bovenaan als er een wijziging is doorgevoerd, vreemd.</p><p> </p><p>Goed doe er je voordeel mee ik hoot het wel.</p>