tellerunit 122S, 1966

• Kees Schuitema (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2007 15:33 #50939 door Kees Schuitema (GAST)
tellerunit 122S, 1966 is gemaakt door Kees Schuitema (GAST)
<p>Ik wil m'n tellerunit weer fatsoenlijk van verf voorzien, de tips hierover zijn niet echt recent, en dus de info niet terug te vinden, kan iemand mij een kleurnummer geven of een tip hoe daar aan te komen. De unit ligt al klaar dus nu de verf nog.</p><p>bij voorbaad dank,</p><p>Kees Schuitema (lidnummer: G 1269) </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-09-2007 20:33 #86554 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic tellerunit 122S, 1966
Ik heb hem met grijze zinkspray van blankers gespoten. Na het drogen heb ik er nog een beetje overheen gespetterd voor het structuur effect. ziet er wel goed uit. eigenlijk moet je zogenaamde "wrinkle finish" gebruiken maar dit kon ik niet vinden in grijs. Wel te krijgen in het zwart je zou het dan eventueel grijs kunnen overspuiten.

• Kees Schuitema (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2007 14:09 #86553 door Kees Schuitema (GAST)
Beantwoord door Kees Schuitema (GAST) in topic tellerunit 122S, 1966
<p>Het is me intussen redelijk gelukt, heb een spuitbus met 'n soort groen laten mengen en naderhand inderdaad wat overheen gespettert. Komt redelijk in de richting, het ziet er in iedergeval weer goed uit. Nu verder met alles terug op z'n plaats bouwen. In ieder geval bedankt voor de reaktie Eugen, heb er wel iets mee kunnen doen.</p><p>groet, Kees </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD