Weer lid na 22 jaar ;-)

Lees meer
28-03-2022 19:41 - 28-03-2022 19:41 #198307 door Erik de Brouwer
Weer lid na 22 jaar ;-) is gemaakt door Erik de Brouwer
Hi allemaal, mijn naam is Erik en heb na 22 jaar toch weer een Amazon Combi ‘67 gekocht. Is wel wat werk aan, dat hoort erbij, is ook een van de reden geweest om er weer een aan te schaffen, beetje sleutelen en knutselen.30 jaar geleden hadden we ook een Amazon Combi, zelfde kleur, roomwit.Gelijk weer lid geworden, heb er zin in!!!Binnenkort meer foto’s. Fijne dag. Groetjes, Erik
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-03-2022 19:46 #198309 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Weer lid na 22 jaar ;-)
Welkom terug Erik! Lijkt me een ontzettend gaaf exemplaar die je hebt gevonden! Is er nog wel wat te sleutelen? 

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-03-2022 19:54 - 28-03-2022 19:55 #198310 door Erik de Brouwer
Beantwoord door Erik de Brouwer in topic Weer lid na 22 jaar ;-)
Hi Stijn, thanks! De combi is op zich in goede staat, is veel aan gedaan afgelopen 20 jaar, heb er alle facturen bij gekregen!! En, wel heel leuk, er zit het originele garantie bewijs bij!!! Echt leuk.
Ja zeker is er wel wat werk aan, stuurhuis lekt, kering motorblok, er zit een rommel geluid rechts achter onder het rijden wat ik nog niet gevonden heb en de LPG installatie moet aangepakt worden ivm export naar Belgie, waar we wonen. En dan de gangbare dingen als beurt, olie enzo ;-) Wel weer heel gaaf! Kreeg van de ledenadministratie mijn oude clubnummer weer, heel erg mooi dat ze die moeite gedaan hebben.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.