Adieu Amazon

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
27-09-2021 15:26 #195852 door Pieter Singelenberg (GAST)
Adieu Amazon is gemaakt door Pieter Singelenberg (GAST)
na bijna 20 jaar trouwe dienst en zo'n 140.000 kilometer verder heb ik afscheid genomen van mijn Amazon; ooit gekocht voor het klassieke rallyrijden; vele rally's in binnen- en buitenland gereden, een prijzenkast vol gereden, in al die jaren slechts één keer gestrand met een gebroken achteras, veel vakanties mee gevierd en soms ook wel gewoon mee naar het werk; maar we zijn gestopt met rallyrijden en de Amazon staat nu te lang stil dus het werd tijd voor een nieuwe enthousiaste eigenaar en die is gevonden! ik wens iedereen veel fijne kilometers met haar/zijn Volvo en dank iedereen die op dit forum actief is geweest, was vaak zeer nuttige informatie 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2021 11:33 #195863 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Adieu Amazon
Wat een mooie foto Pieter! Gekukkig voldoende herinneringen aan je mooie Amazon! En nu? Een andere Volvo of stap je van het merk af?

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
28-09-2021 19:38 #195876 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Adieu Amazon
deze auto kochten we puur voor het rallyrijden en omdat we daarmee gestopt zijn is het einde Amazon; en in feite ook het einde van een 30 jarige periode met een aantal klassieke auto's waaronder Alfa Romeo, Lancia, Fiat, Buick en Dodge; met de moderne Volvo's hebben we niks, voor dagelijks gebruik staat er een Toyota RAV4 en voor de fun heeft de Amazon plaats gemaakt voor een Z4, net even iets moderner; maar we zullen met genoegen terugdenken aan de vele mooie avonturen die we met de Amazon hebben meegemaakt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2021 22:29 #195903 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic Adieu Amazon
Adieu Pieter,

ik hoop je wel nog ergens tegen te komen.

Groet,
Siang

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2021 09:48 #195904 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Adieu Amazon
Mooie foto!
Dank voor al je waardevolle bijdragen op het forum. Hopelijk blijf je dat zo nu en dan doen ondanks dat je zelf nu geen Amazon meer hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2021 17:55 #195918 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Adieu Amazon
Hi Pieter,
Gefeliciteerd met de verkoop, ik denk dat de koper veel geluk heeft met deze goed geprepareerde vroege Amazon.
Je had toch ook nog een Dodge ?. Of heeft die ook het veld moeten ruimen.
Tot slot een leuke spreuk.
’ The only difference between boys and men is .... the size of  their toys ‘  Het ga je goed,
Ed

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
01-10-2021 18:11 #195920 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Adieu Amazon
@ Siang :
ik meen me te herinneren dat we elkaar voor het eerst tegen kwamen bij Scandcar eind 2001; wij waren toen nog zoekende naar een Volvo en hebben toen bij Scandcar en Transocar gereden met een P1800, een Kattenrug en een 123GT;
ik blijf nog wel in het autowereldje rondlopen dus wellicht zien we elkaar weer eens

@Lars:
dank voor je reactie; auto is weg maar ik nog niet

@Ed:
toen ik de Amazon kocht zag je in Oosterbeek inderdaad een Dodge uit 1948 staan, die heb ik nog jaren gehad; er was toen ook al een Lancia Appia en veel later kwam er nog een Buick Wildcat; maar dan blijkt uiteindelijk dat je maar met één auto regelmatig rijdt en de rest wordt er niet beter op; alles is geruimd en sindsdien hou ik het bij twee auto's maximaal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.