Iemand interesse in een Super Polar?

  • Heino Leenders (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
07-05-2020 16:40 - 10-05-2020 17:49 #188314 door Heino Leenders (GAST)
Iemand interesse in een Super Polar? is gemaakt door Heino Leenders (GAST)
Heb 18 jaar terug een italiaanse super polar gekocht van toen 10 jaar oud, 2 liter handbak; inmiddels 4 ton op de teller maar nu is het einde oefening; nieuwe wiellager, nieuwe fusee, middendemper en remverschil links/rechts plus distributieriem wordt me toch te gek. Koetswerk is in orde -op beschadiging R/A na- , nieuwe achterunits, nieuwe koplampunit, nieuwe dynamo en accu, nieuwe achterste demper, redelijk nieuwe startmotor zijn de plusjes; niet werkende teller (tandwieltje in bak zou het op moeten lossen) en niet meer werkende raammotor bij bestuurder (demonteren is een rotklus, gangbaar maken een eitje daarna) zijn de minnetjes. En de genoemde herstelpunten die toch gauw 1.000 euro gaan kosten. Ik heb er geen zin meer in maar ik ben ook nooit een echte Volvo minnaar geweest, zocht en vond degelijk en betaalbaar -tot nu toe dan-Als iemand er heil in ziet deze koets op de weg te houden meld u zich dan; op mijn mailadres graag, hleender@zonnet.nl. Ik hoef zeker niet de hoofdprijs, maar waar ik anders een inruilkorting kan krijgen wil ik dit toch wel terugzien.O ja, ook nog een setje winterbanden op lichtmetalen velgen.Mijn volgende koets wordt wel weer een Volvo trouwens, ik kijk naar een V50 van een jaar of tien oud en die zou zo'n 10k mogen kosten dan denk ik. Misschien wordt ik toch nog een Volvofiel uiteindelijk dan.Het beste allemaal, Heino

AUTO ZOJUIST VERKOCHT, HOPELIJK HEEFT DE NIEUWE EIGERAAR ER NET ZOVEEL PLEZIER VAN ALS IK GEHAD HEB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-05-2020 10:54 #188319 door Joop Verhagen
Beantwoord door Joop Verhagen in topic Iemand interesse in een Super Polar?
"Een foto zegt meer dan duizend woorden"

:)

'65 Amazon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.