Namens mijn vader: gezocht restaurateur voor Amazon

Lees meer
22-10-2018 08:48 - 22-10-2018 20:08 #179849 door B van Riel (GAST)
Namens mijn vader: gezocht restaurateur voor Amazon is gemaakt door B van Riel (GAST)
Goedemorgen,

Namens/voor mijn vader ben ik hier terecht gekomen. Hij heeft een Volvo Amazon gekocht, die nog opgeknapt dient te worden.

De auto is van 1964 en er ligt een 2 ltr in.

Nou zijn we eigenlijk op zoek naar iemand die deze tegen betaling op kan knappen. Dus ga ik hier op het forum zoeken naar het juiste gedeelte daarvoor.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-10-2018 18:52 #179854 door B van Riel (GAST)
Beantwoord door B van Riel (GAST) in topic Gezocht voor restauratie Amazon '64
Voor de Amazon van mijn vader, ben ik op zoek naar iemand of een bedrijf die deze kan restaureren. Wat precies de bedoeling is komt tzt. Uiteraard alles tegen vergoeding.

Wie-o-wie??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-10-2018 20:10 - 22-10-2018 20:11 #179857 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Gezocht voor restauratie Amazon '64
Mod edit: Heb even je topics samengevoegd en de titel verduidelijkt.

Regio is wellicht nog relevant, maar ik kan je Peter Overmars uit Raalte aanbevelen.
Zie www.oso-restauratie.nl
Ik heb een deel van de restauratie van mijn combi samen met en door Peter laten doen.
Zie diverse blogposts voor een impressie .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-10-2018 05:57 #179861 door B van Riel (GAST)
Beantwoord door B van Riel (GAST) in topic Gezocht voor restauratie Amazon '64
Oke thx!

Regio maakt niet heel veel uit, de auto staat regio Rotterdam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
23-10-2018 11:13 #179862 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Gezocht voor restauratie Amazon '64
Allereerst welkom bij de vereniging leuk dat je het forum weet te vinden. Ik adviseer je lid te worden van de vereniging en de auto dan voor een gering bedrag te laten taxeren door een verenigings taxateur. Je hebt dan al een goed idee van de huidige verzekerings waarde en op welke punten de auto minder scoort.
Ik weet niet hoe handig jullie zijn maar houd er rekening mee dat een professionele restauratie zeer kostbaar is. Probeer zoveel mogelijk zelf de handen uit de mouwen te steken, desnoods na en met deskundig advies.

Lid worden heeft meer voordelen: een webshop met onderdelen; regio sleuteldagen, ritten etc. Overigens heb ik je ook nog een PB (persoonlijk bericht) gestuurd.

gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-10-2018 16:19 #179865 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Namens mijn vader: gezocht restaurateur voor Amazon
Misschien een vader-zoon project .... In de Regio Rotterdam ben ik minder bekend, zoals Cor al adviseerde is een taxatie door een Club Technische Commissie lid wel een goed idee.
Zoek een TC-lid in jouw Regio en laat je door hem adviseren, zal zeker bekend zijn in die omgeving en afhankelijk van wat er moet gebeuren je op weg helpen.
Ben benieuwd hoe dat gaat, zou je het resultaat op dit forum willen delen ?

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-10-2018 21:18 #179870 door B van Riel (GAST)
Beantwoord door B van Riel (GAST) in topic Namens mijn vader: gezocht restaurateur voor Amazon
Nee zoon heeft al een totaal gerestaureerde Opel Manta B Gsi 2.4 haha. Vader heeft er zelf te weinig verstand van en wilt dit uit handen geven. Wel dank voor de info betreffende taxatie, ik zal deze informatie doorgeven aan hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-10-2018 13:29 #179888 door Niek Laverman
Beantwoord door Niek Laverman in topic Namens mijn vader: gezocht restaurateur voor Amazon
Tom's Classics uit Enschede is een goede Volvo klassieker garage met een goede lasser. Dit is alleen niet in de buurt van Rotterdam.

'66 131 - B20b, dubbele SU HS6, k-nokkenas - grijs - rood interieur
'07 S80 3.2 - Oyster grey pearl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.