'65 pv544 top chopped

Lees meer
15-01-2018 23:24 #174566 door Stefan Lambrechts
Beantwoord door Stefan Lambrechts in topic '65 pv544 top chopped
Dankewel. Het staat in de planning om het blok eruit te halen, heb een originele 2 ltr liggen. dit blok loopt op benzine en rijd ongeveer 1 op 6. Zit wel lekker veel kracht in. Is een b230 met gevlakte kop en 2 webers met zelf gemaakte inlaat spruitstuk. En afgesteld om gas te geven. heb hem zo een paar jaar als dagelijkse auto gebruikt maar dat is toch eeen kosten plaatje helaas. En de motor is inderdaad ook door mezelf aangepast en alles is wel in de zelfde style.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-09-2018 21:26 #179027 door Stefan Lambrechts
Beantwoord door Stefan Lambrechts in topic '65 pv544 top chopped
Even een kleine update! De bouw van de pv544 staat momenteel op halt omdat ik een ander huis gekocht heb. Daar staat nog geen garage bij en staat dus nog is opslag. Huis moet helemaal gerenoveerd worden wat ik zelf doe, dus zal er weinig tijd overblijven. Waar door de twijfel is ontstaan of de katterug gaat blijven of de verkoop in gaat daar ik er de komende 1,5 a 2 jaar geen tijd voor heb en nog meer project auto's heb. Waaronder de amazon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2018 13:26 #179119 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic '65 pv544 top chopped
Zou jammer zijn als je hem niet zelf kunt afmaken Stefan, je bent nu al een heel eind en weet ook waar je naar toe wilt werken.
Ik vind het niet erg hoor om 2 jaar te wachten op de volgende update :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.