Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145

  • Julian Hofman (GAST)
  • Julian Hofman (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
11-12-2016 14:46 - 11-12-2016 15:00 #165521 door Julian Hofman (GAST)
Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145 is gemaakt door Julian Hofman (GAST)
Best leden,

Ik rijd al een tijdje een klassieke volvo. Maar sins kort heb ik een auto waar ik meer dan trots op ben. Dit is dan ook gelijk een mooi moment om mij voor te stellen.

Ik ben Julian, 22 jaartjes jong. Momenteel studeer ik nog met veel plezier om Scheepsbouwkundige te worden. Studeren, wonen en werken doe ik allemaal in regio Rotterdam en omstreken.

Altijd al ben ik gek op de grote combi varianten van Volvo. Zo ook de Volvo 145. Wat een wagen! Nu is er sins kort eentje op mijn pad gekomen. Een Volvo 145 die is geïmporteerd uit Amerika. Bouwjaar 1973. Het is dus eentje met een B20 injectie, leer, automaat, roofrack en meer mooie dingen. Het is een auto die nog lang niet af is, maar daar was ik naar op zoek. Een auto die ik zelf in mooie staat kan brengen, zodat ik weet wat ik onder mijn kont heb. Maar de basis is goed. De auto is hard en het type wat ik wil. Het is het dus meer dan waard om hier energie, tijd en geld in te steken. Het wordt nu niet meteen een project die compleet uit elkaar gaat, als student kan je niet altijd geld uitgeven ;) . Nu dus eerst de auto APK keuren. Ik heb hem voor laten keuren en niks schokkends tegengekomen, paar kleine dingen, ben nu dus een klein lijstje aan het afwerken. Vanmorgen stond ik klaar om voor de remblokken te vervangen, maar heb helaas de verkeerde besteld, :whistle: haha weer wat geleerd. (dat hoort erbij). Als de auto gekeurd is, ga ik de auto eerst compleet maken en heb nog veel elektrisch aan te sluiten.

Ik ga jullie op de hoogte houden. Voor deze volvo zal ik een goed baasje zijn en de liefde geven die hij verdiend.

Onder de subgroep project zal ik de status van de auto bijhouden, incl foto's.

Met vriendelijke groet,

Julian
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-12-2016 16:04 #165522 door Rob Vijgenboom
Beantwoord door Rob Vijgenboom in topic Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145
Welkom !

Als je die remblokken bij het VOD (club onderdelenmagazijn) hebt besteld, kan je ze ook terugsturen - doen ze niet moeilijk over.

In geval van twijfel kan je ze ook altijd bellen voor advies !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Saskia De Vos
  • Saskia De Vos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-12-2016 16:09 #165523 door Saskia De Vos
Beantwoord door Saskia De Vos in topic Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145
Wauw, mooie kar, daar kan je terecht trots op zijn. Post maar veel foto's van je aanwinst, dat is voor ons altijd leuk :)

...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-12-2016 16:20 #165524 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145
Proficiat met je mooie 145 en welkom op het forum!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ivo Van Antwerpen
  • Ivo Van Antwerpen's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
11-12-2016 17:42 #165528 door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145
Als je een APK waardige en harde basis hebt is het zeker een goeie beslissing van je om hem niet meteen helemaal te gaan strippen want dan ben je (zeker als student) mogelijk over 3 jaar nog niet de baan op.
Keuren en gaan!
Blijvende gebreken kan je op je eigen tempo aanpakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-12-2016 21:20 #165537 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145
Welkom hier, leuk weer een 145 erbij! Keep it rolling B).

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Julian Hofman (GAST)
  • Julian Hofman (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
11-12-2016 22:21 #165539 door Julian Hofman (GAST)
Beantwoord door Julian Hofman (GAST) in topic Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145
Leuk dat er zo enthousiast gereageerd wordt!

Inderdaad is het ook de bedoeling dat er met de auto gereden wordt. Dus al rijdend ga ik goed voor de auto zorgen en beetje bij beetje moet dit een top auto worden. En alles pakken we uiteraard constructief aan.

Kijk, altijd leuk als er meer 145 zijn. Zijn er toevallig ook 145 eigenaren in de buurt van Rotterdam? Dan zou ik graag eens willen afkijken :whistle: .

Foto's komen eraan. Ben elke keer zo enthousiast aan het klussen dat de foto's erbij inschieten.

Ik ga u allen op de hoogte houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-12-2016 16:54 #165566 door Eric van Vliet
Beantwoord door Eric van Vliet in topic Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145
Welkom!
Ben je ook al lid van het Jongerenregister? (=gratis, zolang je maar lid bent van deze vereniging!)
Hier kun je wat info vinden --> vkvjongerenregister.nl/
www.facebook.com/Volvo-Klassieker-Vereni...ter-519562831390131/

Groeten,
Eric

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-12-2016 15:49 #165592 door Ton Everaers
Beantwoord door Ton Everaers in topic Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145
Kan het zijn dat ik vorige week zaterdag of zondag in Delft, op de rotonde van de Delfgauwseweg, achter je reed? Zoveel witte 145's in die nette staat rijden er niet rond. Misschien is die crèmewitte 144 opgevallen in je achteruitkijkspiegel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Julian Hofman (GAST)
  • Julian Hofman (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
16-12-2016 08:33 #165597 door Julian Hofman (GAST)
Beantwoord door Julian Hofman (GAST) in topic Een jongensdroom die nu al uitkomt! Volvo 145
Hey Eric, Dat is goede info. Ik moet nog lid worden, maar dat was ik zeker van plan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.