Advies Aanschaf

Lees meer
21-08-2016 14:54 #162758 door F Folkert (GAST)
Beantwoord door F Folkert (GAST) in topic Advies Aanschaf
Geniaal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-08-2016 01:44 #162776 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Advies Aanschaf
Een amazon 5000 euro 20000km per jaar, dan nam ik toch het advise van de 240 of misschien een 940.
Heb je ook wel eens aan een 164 gedacht met overdrive dat is echt wel het spulletje.
Ik ben zelf een amazon fan en net als jij verlieft op het model, vooral de vierdeurs die heeft stijl charme en wat ik er al niet meer in zie.
Maar als voor 20000km per jaar ging ik op jacht naar een 164 met overdrive in concourse condietie en als het kan de kleur wit.
Een 164 vooral de eerste vindt ik ook een machtig mooie auto.
De rest van de modellen van Volvo sorry dat ik het zeg maar vind ik niet zo mooi.
Maar of je er dan met 5000euro komt? Maar je zou eens op de amarikaanse markt moeten kijken in Amerika zijn die wagens niet zo duur en dan importeren.
Bekijk dat padje eens.

success

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-08-2016 08:44 - 22-08-2016 08:48 #162777 door Leo Foederer
Beantwoord door Leo Foederer in topic Advies Aanschaf

F Folkert (GAST) schreef : het belangrijkste is voor mij dat ie niet teveel roest, lassen kan ik zelf niet..
Als het zo op n rijtje zet is dus dit wel belangrijk:
Overdrive
Lpg
Schijfremmen

Dus: een roestvrije auto is inderdaad het belangrijkste. Uitbesteden van plaatwerk/spuitwerk is (zéér) duur. Ik spreek uit ervaring.
Maar: een roestvrije auto koop je waarschijnlijk niet voor € 5.000,00.

P544B B16A, P220VE B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-08-2016 11:40 - 22-08-2016 11:41 #162780 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Advies Aanschaf
Alle auto’s kunnen roesten en zeker ook een Amazon, echter de roestgevoeligheid van een 140 of 164 is wel groter. Dat pleit er dus voor om bij de auto van je voorkeur te blijven. Als je daar 20.000 km per jaar mee wilt rijden, neem ik aan dat je er ’s winters ook gebruik van maakt. Dan ontkom je er niet aan dat er na enkele jaren enig plaatwerk nodig zal zijn. Dat moment kun je uitstellen door vooraf een (kostbare) professionele antiroestbehandeling te laten doen, maar het is wel iets om (financieel) rekening mee te houden.
Dat laatste geldt ook voor het feit dat een Amazon van zeg 5000 euro nooit 100% perfect zal zijn. Je zult zo’n auto dus willen verbeteren of dingen willen aanpassen naar eigen smaak. In ieder geval zou ik hem zo bedrijfszeker mogelijk willen hebben met een dergelijk gepland kilometrage. En daar moet ook een budget voor zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-08-2016 01:08 #162801 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Advies Aanschaf
Wil je instappen en rijden zonder al te veel problemen moet je toch romd de 10000euro op tafel moeten leggen en voor een combie zelfs 15000.
www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1...eviousPage=lr&pos=14
www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1...eviousPage=lr&pos=18
www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1...eviousPage=lr&pos=19

success

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan Folkersma (GAST)
  • Jan Folkersma (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Are we alone?
Lees meer
23-08-2016 08:01 #162802 door Jan Folkersma (GAST)
Beantwoord door Jan Folkersma (GAST) in topic Advies Aanschaf
Maar als je je Eend inruilt, heb je wel wat te besteden....

link.marktplaats.nl/m1070237134

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.