Even voorstellen

Lees meer
31-07-2016 18:28 #162231 door Frederik Rikkink
Even voorstellen is gemaakt door Frederik Rikkink
Goedenavond mede Volvo liefhebbers,

Ik ben Frederik Rikkink, 29 jaar jong en woonachtichtig in Rossum (Twente). vanaf mijn achtiente rij ik al in een volvo amazon, die mijn ouders begin jaren 80 als tweedehandsje hebben gekocht. Mijn eerste killometers waren dan ook achterin in een kinderzitje. Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik de amazon overgenomen (ingepikt) van mijn ouders. Na zes jaar intensief gebruik het hele jaar door was de motor overleden en de carrosserie meer bruin als wit van kleur. De auto belande in de garage, afscheid nemen kon ik niet. Daarna heb ik een 480 gehad en heb nu een v70. Ben dus bij volvo gebleven. Drie en een half jaar gelden ben ik begonnen met de restauratie van de Amazon. Twee maanden geleden is er weer APK op gekomen. En kan er nu ook eindelijk van genieten. Wist helemaal niet meer hoe het was om in die auto te rijden.
Ik heb eerder nooit wat op het forum gezet. Maar heb er wel erg veel aan gehad. Ook de documentatie op de site kwamen regelmatig van pas.
Jullie zullen me vanaf nu vast vaker tegenkomen op het forum. En ook vast een keer bij een rit/rallye in de regio twente

Mvg. Frederik Rikkink
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-08-2016 09:17 #162239 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Even voorstellen
Welkom Frederik, gave Amazon én een origineel kenteken.
Ziet er fantastisch uit, veel rijplezier en na een restauratie ben je ervaringsdeskundig....heel nuttig voor dit forum, benieuwd wat het lastigste was in de restauratie

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-08-2016 12:52 #162244 door Jurriaan
Beantwoord door Jurriaan in topic Even voorstellen
Dat is een hele knappe Amazon Frederik!
Leuk dat hij binnen de familie is gebleven.

Ben je trouwens al bekend met het jongerenregister van de vereniging?

Groeten, Jurriaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-08-2016 11:07 #162264 door Frederik Rikkink
Beantwoord door Frederik Rikkink in topic Even voorstellen
Het moeilijkste, het plaatwerk. Maar dat heb ik ook niet zelf gedaan. Mijn zwager heeft me daarmee geholpen. Dat kan ik zelf niet. Al wil ik dat wel graag leren. En die sierlijsten om de voorruit heeft me aardig wat zweet gekost. Op een gegeven moment had ik de slag door en zaten die er ook snel op. Ik moet de sierlijsten om de dakgoot er nog opmaken. Daar zoek ik nog een handige methode voor. Ben bang dat ik de lak beschadig.
Het jongerenregister ken ik. Moet ik mij daar apart voor aanmelden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-08-2016 11:52 #162266 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Even voorstellen
Zoek ze ff op op facebook. Daar is hun meeste activiteit.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.