my new ride

Lees meer
10-03-2016 15:52 #158711 door Michel Berfelo
my new ride is gemaakt door Michel Berfelo
Toch maar even voorstellen dus: Gezien ik al een tijdje op het forum aan het snuffelen was werd ik steeds erger met het Volvo virus besmet, gezien ik altijd de Amazon een geweldige auto vInd om te zien, was het er nooit van gekomen om er een aan te schaffen , (reed zelf tijdje Amerikaan ) wat ook te gek is maar de Amazon bleef kriebelen . en wel ook hierom , gezien ik al 30 jaar hier op het industriepark in Enschede werk en jawel tegen over Tom,s classics waar ik dus dagelijks de nodige Volvo,s voorbij zag komen waaronder de Amazone.
Ben dus uiteindelijk op zoektocht gegaan naar een nette Amazone die ik uiteindelijk gevonden heb.
Daar zit natuurlijk ook een hele geschiedenis en verhaal achter , gezien de Amazon niet helemaal origineel is , maar daar ben ik niet minder blij om. Ik rij er dan ook dagelijks mee , wat elke keer weer een super fijn gevoel geeft. Ik zal het forum en de verhalen natuurlijk blijven volgen, wat natuurlijk een must is voor de Volvo liefhebber. tot zover mijn verhaal.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-03-2016 16:09 #158734 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic my new ride
Welkom Michael,
Fraaie auto! Heel mooi ook die wat kleinere maat verstralers op de bumper!
Staat hem/haar goed, hoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-03-2016 16:39 #158737 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic my new ride
Michel, mooie bolide en zo te zien strak in het pak. Succes met je Amazon. :P
Trouwens, welk merk verstralers zitten op de bumper? Ben namelijk op zoek naar kleine ronde verstralers voor mijn P1800S.

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-03-2016 17:37 #158792 door Michel Berfelo
Beantwoord door Michel Berfelo in topic my new ride
Thx ,weet zo niet welke verstralers er op zitten , ze zaten er al op en er staat verder ook geen merk of niets op, ik kom volgende week vrijdag nog bij Tom,s classics zal daar wel ff vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-04-2016 07:01 #159531 door Paul Burghoorn
Beantwoord door Paul Burghoorn in topic my new ride
Mooie wagen Michel.
Apart dat de letter van Volvo op de motorkap zo dicht op elkaar staan. Je hebt er ook de goeie grill in met de brede midden balk!

Veel plezier er mee.

Groeten Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.