Even Voorstellen

Lees meer
23-02-2016 20:58 #158453 door Han Trompert (GAST)
Even Voorstellen is gemaakt door Han Trompert (GAST)
Hallo allemaal,

Mijn naam is Han Trompert, ik ben 24 en kom uit Lisse. Ik heb samen met mijn pa een Amazon uit 1969. Omdat de auto op mijn naam staat ben ik lid geworden, maar mijn pa vind het ook helemaal leuk om bij de verenging te horen! Na een bezoek aan de Volvo Beurs in september hebben wij eindelijk moeders kunnen overtuigen dat er echt nog een Volvo bij moest komen (pa rijdt XC70, ik S60 als daily drive), wat dus een Amazon is geworden. Na hem thuis eens goed te hebben bekeken, carrosserie had ik direct al gedaan technisch was van latere zorg want ik ben toch monteur, direct de accupool los getrokken en na 2 weken bedrading vernieuwen pas weer terug gezet. Alles zat aan elkaar geknoopt, bloot liggende bedrading, niets gezekerd of over een relais. Achteraf ben ik blij dat ik dit niet wist tijdens de rit uit Alkmaar vandaan, dan had ik er vast minder van genoten. Voor nu nog wat achterstallig onderhoud weg werken, en dan inschrijven voor de Bollenrit en andere leuke evenementen om kennis te maken met meer Volvo rijders!

Groeten,

Han

PS: Aan het schildje voor op te zien is de auto al bekend bij de verenging, informatie hier over zou leuk zijn?!

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-02-2016 22:28 #158455 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Even Voorstellen
Hallo Han,
Tik bij de zoekfunctie de naam Mark de Weert eens in,dan krijg je diverse berichten omtrent je Amazon.
Trouwens welkom bij de vereniging.
Gr Jan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-02-2016 11:10 #158458 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Even Voorstellen
Knappe Amazon, Han! Welkom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.