Even voorstellen - Martin & mijn '69 Amazon

  • Martin Noorloos (GAST)
  • Martin Noorloos (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
21-12-2015 20:46 #156718 door Martin Noorloos (GAST)
Even voorstellen - Martin & mijn '69 Amazon is gemaakt door Martin Noorloos (GAST)
Hallo allemaal,

Even voorstellen: Martin, 28 en sinds een aantal maanden eigenaar van deze Volvo Amazon uit '69 met een B20 motor en 4-bak. Deels voor mijzelf gekocht en deels omdat mijn pa gek is op oldtimer Volvo's (eigenlijk de 1800ES maarja zo groot was de portemonnee niet ;) )

Er moet duidelijk nog het e.e.a. aan gebeuren.....maar op 2 plekjes op de bodem na lijkt het wel een solide basis met een goed lopende motor! Hopelijk blijft dat ook zo naarmate ik de boel ga demonteren...







Groeten,
Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-12-2015 18:49 #156745 door Perro
Beantwoord door Perro in topic Even voorstellen - Martin & mijn '69 Amazon
Welkom. Ik krijg de indruk dat er sprake is van een (nog bescheiden) trend van custom, shaved Amazons 8-)
Laat maar zien wat je er van gaat maken, we zijn gek op fotootjes. Houd je het spuitwerk in de Bel Air stijl?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Martin Noorloos (GAST)
  • Martin Noorloos (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
22-12-2015 20:17 #156749 door Martin Noorloos (GAST)
Beantwoord door Martin Noorloos (GAST) in topic Even voorstellen - Martin & mijn '69 Amazon
Hi,

Ik ga denk ik terug naar 1 kleur. Ga het wel strak houden, zonder de sierlijsten etc. dus.
Maar ok dat is allemaal nog voor later, eerst maar eens de onderkant helemaal goed maken :)

Groeten,
Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.