Even voorstellen

Lees meer
18-08-2015 21:55 #153532 door Pieter Barends
Even voorstellen is gemaakt door Pieter Barends
Hallo,

Ik ben Pieter Barends en woon in Urk (flevoland) ben 30 jaar en in het bezit van een Volvo Amazon..
Nadat ik altijd al interesse had in oldtimers (duidelijk door mijn vader met de paplepel ingegoten) kwam ik 2 jaar terug een oude Volvo Amazon tegen hier op het industrieterrein. Deze kon ik destijds voor 300€ kopen (ja,dit was puur geluk) omdat de eigenaar visserman was en er geen tijd voor had.. De auto stond weg te rotten in de regen.. De schade viel best mee en hier heb ik destijds een mooie matzwarte hotrod gemaakt.
Deze heb ik weer doorverkocht en nu ik kennis heb gemaakt met het restaureren wil ik het nu goed aanpakken..
Mijn 2de Amazon gaat momenteel uit elkaar om op te knappen en via dit forum zoek ik info en vind ik vaak hulp bij eerdere discussie's!

Ik plaats zometeen wat foto's,en ik hoop hier nog veel plezier te hebben en hulp te krijgen bij mijn 2de restauratie

Gr Pieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-08-2015 09:58 #153542 door Pieter Barends
Beantwoord door Pieter Barends in topic Even voorstellen
Enkele Foto's van mijn hotrod amazon,mijn nieuwe project en het Hotrod Peugeot 201 1930 Flathead project staat er ook bij :-)

Bijlage image(1).jpeg niet gevonden



Bijlage image(2).jpeg niet gevonden



Bijlage image(3).jpeg niet gevonden



Bijlage image(4).jpeg niet gevonden



Bijlage image(5).jpeg niet gevonden











Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-08-2015 10:01 #153543 door Pieter Barends
Beantwoord door Pieter Barends in topic Even voorstellen
en nog meer













Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
19-08-2015 17:52 #153550 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Even voorstellen
Ha Pieter, welkom!

Ziet er mooi uit, wel even m'n leesbril moeten afstoffen maar ik krijg er zo al een aardige indruk van. :)
Ik zou zeggen blijf lekker bezig met je ama en post af en toe eens een foto-tje.
Jammer genoeg is de hotrod-scene in NL nauwelijks de moeite waard (tenminste, wat ik er van mee krijg)
Die hotrodcarrosserie links in de garage, is dat ook een project van jou?

groet Jan

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-08-2015 10:48 #153559 door Pieter Barends
Beantwoord door Pieter Barends in topic Even voorstellen
Heej Jan,

Dank je wel,mijn maatje heeft vorig jaar deze Carrosserie gekocht en we zijn nu samen bezig hier een Hotrod van te maken.
Ik blijf liever bij de Volvo Amazon aangezien dit veel eenvoudiger is en veel meer van te krijgen is.
De Hotrod krijgt een Flathead en vele Ford onderdelen zoals ophanging en assen,een hele klus maar als we maar bezig zijn.
Ik zal vandeweek wat leuke foto's plaatsen van de Volvo!

M.v.g.

Pieter Barends

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.