ik en mijn volvo 144GL injectie automaat
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
-
Sinds ongeveer ben ik de eigenaar van een Volvo 144gl injectie automaat ui 1973.
Voor de 144 reed ik volvo 340, maar door de corrupte regering was ik genoodzaakt een oudere auto te kopen.
Dat werd dus de 144, zal binnenkort foto's van ''Barrel'' op het forum zetten, de naam barrel is verzonnen omdat die niet echt bepaald in top conditie is, maar daar ga ik aan werken
Naast de 144, 340 heb ik nog een volvo 66 en een austin mini
Klassieke auto's is wel een beetje mijn hobby
Wordt vervolgd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
-
- Mathieu van den Bosch
- Platinum lid
-
Is de auto verder kompleet?
Groet,
Mathieu.
www.nederlandseluchtvaart.nl/forums
Volvo 144GL 1973.
Volvo 144DL 1972.
Volvo 142E 1971.
Citroen DS21 1970.
Mercedes W115 1969.
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
-
Die van mij is de mechanische injectie niet werkend, dus ik bouw heb om naar carb, ik reed eerder Volvo 340 op lpg moest 267 per kwartaal gaan betalen, dus nu heb ik deze een aantal maanden geleden er bij gekocht, cruise hier mee rond, en moet er nog wat aan opknappen, wat laswerk, spuitwerk, maar de wielen zijn al klaar
- Mathieu van den Bosch
- Platinum lid
-
Morgen kom ik bij iemand die een compleet werkende B20 met mechanische injectie heeft liggen, zal een vragen wat hij er voor moet hebben.
Groet,
Mathieu.
www.nederlandseluchtvaart.nl/forums
Volvo 144GL 1973.
Volvo 144DL 1972.
Volvo 142E 1971.
Citroen DS21 1970.
Mercedes W115 1969.
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
-
- Geer Huis
- Nieuw lid
-
Ziet er echt mooi uit Frans! De kleur is erg stijlvol en ook de nieuwe wielen passen mijns inziens uitstekend bij de 144. Zijn klassieke auto's enkel hobby en heb je een "modernere" auto voor erbij? Of gebruik je een van je klassiekers als auto voor dagelijks gebruik? Zelf heb ik naast mijn (bovendien jongere) klassieker toch echt een modernere auto voor dagelijks gebruik nodig. Daarom ben ik enige tijd geleden op zoek gegaan naar een volvo c30 (van de eerste lichting gezien de prijs) en heb een mooie donkerblauwe tweedehandse op deze autosite kunnen vinden. Ik rij namelijk regelmatig lange afstanden voor m'n werk, maar ook voor vakantiereizen vind ik de betrouwbaarheid van zo'n moderne auto toch van grote waarde. Voor de ritjes in het weekend, of op zomeravonden neem ik natuurlijk het oudje, maar voor ritjes naar m'n werk en naar de supermarkt moet ik toch echt de jongeling hebben"Frans van Zeeventer" schreef:
Naast de 144, 340 heb ik nog een volvo 66 en een austin mini
Klassieke auto's is wel een beetje mijn hobby

De naam "Barrel" mag wat mij betreft wel weggehaald worden"Frans van Zeeventer" schreef:
Dat werd dus de 144, zal binnenkort foto's van ''Barrel'' op het forum zetten, de naam barrel is verzonnen omdat die niet echt bepaald in top conditie is, maar daar ga ik aan werken