even her introduceren

Lees meer
25-09-2013 23:24 #132388 door Wilbert Mooren
even her introduceren is gemaakt door Wilbert Mooren
Al jaren lid van de vereniging maar druk druk druk. Dus jammer genoeg nooit tijd om ergens heen te gaan. Zelfs vorige week niet in Alphen en in Voorschoten . Maar ga mijn best doen in de toekomst. Hier wat foto's hoe mijn combi uit 63 al jaren is. P.s ben nu bezig met een originele imperiaal op te knappen. Essenhouten latjes blank lakken en in plaats van het staal standaard muis grijs heb ik alles kaal gehaald en gepolijst. Monniken werk maar resultaat is er naar. Die foto's houden jullie te goed. En ik hoop dat er meer wat in de regio Leiden wordt georganiseerd ( groene hart tocht of zo) Geen belediging hoor maar het meeste is toch richting het noorden en het zuiden. En een goede ontwikkeling trouwens dat de jongeren gestimuleerd worden door de vereniging. Alleen is jong tot 34 jaar of zo. Jammer ben 38 dus al weer oud voor de jongere generatie ? Kan snel gaan. ECHT NIET :lol: Jullie horen en zien wel wat van me af en toe. Een Volvo amazon gaat nooit vervelen ;)



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2013 00:07 #132389 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic even her introduceren
Grappig om weer een kenteken te zien uit januari 1966. Mijn eerste auto was ook zo'n BZ.





The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2013 08:03 #132393 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic even her introduceren
5 oktober herfstrit Regio West in het Groene Hart, het lijkt wel op bestelling! Alleen moet Regio West de agenda ook ff vullen! www.facebook.com/events/200838206755527/

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2013 10:29 #132399 door Wilbert Mooren
Beantwoord door Wilbert Mooren in topic even her introduceren
Kenteken is van 66 maar hij is oorspronkelijk uit 63. 3 jaar lang ambassade auto geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.