Even voorstellen, mijn 144 uit 71

Lees meer
19-08-2013 14:58 #131119 door Edwin van der Sman
Even voorstellen, mijn 144 uit 71 is gemaakt door Edwin van der Sman
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb sinds kort een 144 DL uit 1971. Hiervoor jaren Eend gereden, en ook een Kever en een VW T3 gehad, maar het was tijd voor iets anders. Meteen met vrouw en kind en de caravan erachter naar de ardennen geweest en het ging super. Af en toe pingelen maar met wat octaanverhoger ging het een stuk beter. Binnenkort voor de zekerheid nog even de ontsteking checken (tips?). Hij rijdt nu nog op benzine.

We hopen er nog lang plezier van te hebben. Er hoeft niet al te veel aan te gebeuren, wat plekjes bijwerken, en verder gewoon netjes blijven onderhouden en ermee rijden.

Gr Edwin


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-08-2013 16:16 #131129 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Even voorstellen, mijn 144 uit 71
welkom bij de club, Edwin! geef je ook gelijk even op voor het 140/164 register; we kunnen wel wat 140-rijders gebruiken!
ziet er goed uit, je 144! heeft-ie rode bekleding? leuke combinatie ook met de Eriba ;)
pingelen kan je voorkomen door zoveel mogelijk 98 octaan te tanken, maar ja da's niet altijd verkrijgbaar. het kan ook nog zijn dat je ontsteking net iets te vroeg staat.

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-08-2013 10:30 #131155 door Edwin van der Sman
Beantwoord door Edwin van der Sman in topic Even voorstellen, mijn 144 uit 71
Hoi Hans,

Ik heb inderdaad rode bekleding. Helaas boven de rugleuning van de achterbank gescheurd op de naad, maar verder netjes. Met 98 had ik ook af en toe last van pingelen, dus ik ga binnenkort de ontsteking maar even checken. Even ergens een stroboscoop ritselen ;-)

Gr Edwin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ronald Schuller (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
20-08-2013 22:29 #131193 door Ronald Schuller (GAST)
Beantwoord door Ronald Schuller (GAST) in topic Even voorstellen, mijn 144 uit 71
Hallo Edwin,

Welkom bij de club, een mooie 144 in het grijs erbij is niet slecht.
Veel plezier ermee.

Gr Ronald

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.