Chauffeurs gevraagd

  • Eric Eijgelsheim (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-08-2013 23:01 #130507 door Eric Eijgelsheim (GAST)
Chauffeurs gevraagd is gemaakt door Eric Eijgelsheim (GAST)
Het Walhalla van de Volvo Duett ‘’ Goldtimer cars “ zoekt
parttime chauffeurs

Binnenkort – het streven is September - is Goldtimer cars van Eric Eijgelsheim, als verhuurbedrijf met chauffeur van klassieke Volvo’s en met name van de Volvo Duett, een feit !!!
Met 12 Volvo Duetten P210 en P211 uit de jaren 1963 tot en met 1968 , waarvan 3 bedrijfsuitvoeringen ( van 1962 tot en met 1964 ) één van de grootste wagenparken van dit type en merk in de wereld en zeker in Nederland. Twee er van staan nog op Zweeds kenteken en worden grondig aangepakt.
Het Volvo wagenpark, bevindt zich thans op 5 verschillende locaties, zijn altijd inzetbaar en bestaat op dit moment tevens nog uit een originele totaal gerestaureerde Pick-up uit 1954 uit de Floby fabriek te Zweden, die je – als men geluk heeft – eens in de tien jaar tegenkomt en te bewonderen is bij de stand van Volvo Klassiekers Dries Bakkenes uit Barneveld op de Volvo Klassieker Beurs 2013 op 28 en 29 September, 4 Amazones P131 van 1966 tot 1969, 1 Amazon Combi P221 uit 1966, 1 katterug pv444 splitwindow uit 1957 en 2 katteruggen pv544, beide uit 1960.

Van de meeste Duetten heb ik thema auto’s laten maken voor de verhuur. Zo is er bijvoorbeeld een Brandweer Duett P211 uit 1967 met het logo van de Stockholmse brandweer op beide deuren, met zowel in als op de auto afgeladen met brandweerspullen, helmen, spuiten, slangen, kleding en op het dashboard liggen tal van attributen uit die jaren.
Een zgn. IJsDuett P210 uit 1967 van de ‘’ Glassfabrik ‘’ uit Helsingborg; een bordeaux rode gewrappte WijnDuett P210 uit 1968 voor toertochten langs Nederlandse wijngaarden en wijnhuizen, die tegelijkertijd met de Volvo Klassiekerbeurs op de Nederlandse Wijnfeesten te Groesbeek is te zien; een vrolijke zonnige gele flowerpower P210 ‘’ StrandDuett ‘’ uit 1968, die ooit – in een andere kleur – gebruikt is in het leger; twee Zweede Telecom Duetten en een ‘’ Volvo Service Duett ‘’, bedrijfsuitvoering, een P211 uit 1962 enz.

Voor deze activiteiten zoeken wij nog een aantal parttimer chauffeurs op afroep meer zoek, die affiniteit hebben met en (onderhouds-)kennis hebben van Oldtimers en vooral van de Volvo’s. Dit voor het geval van pech onderweg. Informatie hierover, zie onder.

De verhuur van de Volvo Duetten zich niet alleen tot toer- en pleziertochten langs genoemde wijnhuizen met een ‘’ stop ‘’ onderweg met stokbrood, kaas en franse wijn, maar richt ik mij tevens op toertochten naar en langs iedere locatie en gebied dat men wenst en kan daarbij denken aan Romantische tochten door de Betuwe, Vestingstadjes, langs Maas en Waal of waar men maar wil, al is het langs de Nederlandse kust. Ook is het niet zo dat ik mij beperk tot Nederlands, maar Belgie, Duitsland of zelfs Frankrijk behoort voor meerdere dagen tot de mogelijkheid.
Uiteraard zijn de Volvo oldtimers, Duetten, Katteruggen, Amazones ook te huur voor allerlei evenementen, foto shoots, reclame spots en bijvoorbeeld ook voor recepties, huwelijks- en verjaardagsfeesten en andere feestelijkheden om de dag nog meer speciaal en onvergetelijk te maken.
Vanuit mijn achtergrond, tevens voor Muziek- en Filmmaatschappijen om de Volvo Oldtimers te gebruiken bij muziekclips, foto reportages, video, (bioscoop-)films. Kortom alles is mogelijk en we zijn daarin zeer flexibel.

Voor verdere informatie: Eric Eijgelsheim,
tel.nr. 06 533 58 628 of 0486 464256
email: generic-records@hetnet.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-08-2013 23:52 #130511 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Chauffeurs gevraagd
Leuk als je zover bent met de website geef dan even een gil ik ben erg benieuwd, en dat is geen grapje ik meen het

Gr Rene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Eric Eijgelsheim (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-08-2013 16:07 #130525 door Eric Eijgelsheim (GAST)
Beantwoord door Eric Eijgelsheim (GAST) in topic Chauffeurs gevraagd
'Tuurlijk René, ... je komt er van zelf achter als de website in de lucht is, ... maar ik ben daar niet echt van afhankelijk en ben al actief voordat de website in de maak is c.q. in de lucht. Komt goed. En vanwaar alleen uw interesse in alleen de website ? Zojuist aanbieding gehad van Eric Corton, cortonville.com, om daar in een clip te figureren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-08-2013 17:19 #130529 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Chauffeurs gevraagd
Hej Eric,

Leuk voor je, meteen alweer in een clip...
Jammer dat ik niet zo veel tijd heb, anders had ik me wel aangemeld... maar mocht je nou echt omhoog zitten weet je waar je me kan bereiken...

Jammer dat je er volgende week niet bij kan zijn in Zandvoort.

Ruud Klok

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-08-2013 22:23 #130539 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Chauffeurs gevraagd

'Tuurlijk René, ... je komt er van zelf achter als de website in de lucht is, ... maar ik ben daar niet echt van afhankelijk en ben al actief voordat de website in de maak is c.q. in de lucht. Komt goed. En vanwaar alleen uw interesse in alleen de website ? Zojuist aanbieding gehad van Eric Corton, cortonville.com, om daar in een clip te figureren.


Gewoon interesse, verder niets. Heb helaas te weinig tijd om je van dienst te zijn. Heb op dit moment 5 projecten lopen. Huis, werkplaats en 3 oldtimers (Volvo 245 1982 - Fiat 850 special 1969en Opel Admiral 1974)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.