even voorstellen

Lees meer
24-07-2013 22:28 #130116 door Jochem Jongsma
even voorstellen is gemaakt door Jochem Jongsma
Hallo Allemaal

Ik ben Jochem 22 jaar en woon in friesland
ben buitendienstmonteur bij dieselservice emmeloord en nu ik de servicebus voor woon werk verkeer gebruik.
staat mijn diesel golf 4 een beetje op de oprit om in het weekends eens gebruikt te worden , ik wouw vroeger altijd graag een Mercedes of een amazon
maar i.v.b. met dagelijks gebruik is dat nooit iets geworden.

Als hobby verzamel ik oude hanomag trekkers welke bijna altijd van top tot teen uitelkaar gaan

nu ben ik rustig om me heen aan het kijken naar een Volvo amazon en heb me hier eerst als gast aangemeld.
het liefste wil een een auto met een (vrij) gave body,
maarja wie zoekt dat niet... met de techniek zal ik me wel redden alleen zou me het moed me in de schoenen zakken als ik het laswerk van sommige restauratie berichten lees Respekt hiervoor !!!!
om het aanbod nog kleiner te maken wil ik liever geen rode of een beige/witte

Met Vriendelijke Groeten Jochem Jongsma

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Danny Meeuwessen (GAST)
  • Danny Meeuwessen (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
25-07-2013 06:31 #130124 door Danny Meeuwessen (GAST)
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic even voorstellen
Hahaha, je bent net een vrouw. Maar zonder gekheid, succes met de zoektocht en hopelijk straks welkom bij de club.

1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-07-2013 16:31 #130232 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic even voorstellen
Jochem, misschien kun je eens kijken naar een gestrand restauratie project. Vaak is het laswerk bij deze wagens al voor een groot deel gedaan. Daarnaast heb je het voordeel dat je precies kunt zien wat je koopt en kom je achteraf geen roest gaten tegen waar je niet op gerekend had.
Succes met je zoektocht, ik hoop dat je dit bericht levend houdt met je aankoop en restauratie vorderingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.