geen klassiek verhaal

Lees meer
07-06-2013 16:10 #128355 door Ferdi Brisotta
geen klassiek verhaal is gemaakt door Ferdi Brisotta
Hai iedereen
ik ben Fernand, ben 30 jaar en kom uit de buurt Amsterdam. Ik zal een van de weinigen zijn hier maar ik heb geen volvo klassieker! Ik heb een v60 en ben op zoek naar een klassieker als hobby auto. Mijn ouders hebben een zwak voor klassieke auto´s, hebben een DAF, een Simca Versailles en een oude mercedes, ook geen volvo dus maar die ga ik dus aanschaffen! Ik ben nu nog op zoek en laat me hier en daar informeren, om die reden me ook hier aangemeld!
greets

mom drove like Britney Spears with the steering wheel and me right here in her lap. I'm fine, I turned out OK. We had a volvo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-06-2013 16:11 #128356 door Ferdi Brisotta
Beantwoord door Ferdi Brisotta in topic geen klassiek verhaal
overigens mijn avatar betreft een oude auto die ik kortdurig tijdens een reis gehad heb, was de enige foto die paste..

mom drove like Britney Spears with the steering wheel and me right here in her lap. I'm fine, I turned out OK. We had a volvo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-06-2013 18:07 #128362 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic geen klassiek verhaal
Hoi en welkom!

En een Volvo is als avatar wel passend te maken hoor! :lol:
Kijk eens een beetje rond op het forum en bepaal wlek type je leuk vindt. De techniek is grotendeels vergelijkbaar vand e oudere zweedse Volvo's tot de 240 serie en er zit hier heeeel veel know-how..

Dus: bepaal wat je aanstaat en stel dan je vragen maar hoor!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-06-2013 21:18 #128366 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic geen klassiek verhaal
Hallo Ferdi,

Welkom bij de club.

Ik heb een hobby auto voor je. Hoeft niet veel te kosten zie link.marktplaats.nl/677218868

Tel nr staat in de advertentie. Ben zondag bij de garage. Hij staat binnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-06-2013 21:19 #128367 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic geen klassiek verhaal
Oja en het is 30 min van A'veen vandaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-06-2013 10:44 #128760 door Ferdi Brisotta
Beantwoord door Ferdi Brisotta in topic geen klassiek verhaal
bedankt!! en rene ook bedankt maar ik ben al in de onderhandeling voor een leuke klassieker. Ik ga er zaterdag weer heen wellicht is dat dan de grote dag, dan zal ik even laten weten of t m is geworden, zo niet dan ga ik namelijk natuurlijk verder kijken!

mom drove like Britney Spears with the steering wheel and me right here in her lap. I'm fine, I turned out OK. We had a volvo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-06-2013 10:45 #128761 door Ferdi Brisotta
Beantwoord door Ferdi Brisotta in topic geen klassiek verhaal
oh ik zie ook dat de advertentie niet meer beschikbaar is, heb je m al verkocht? leuk wagentje wel

mom drove like Britney Spears with the steering wheel and me right here in her lap. I'm fine, I turned out OK. We had a volvo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-06-2013 12:14 #128772 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic geen klassiek verhaal
Nee hoor staat gewoon nog in de werkplaats. Advertentie is verlopen en aangezien hij nu binnen staat is de nood om hem te verkopen wat minder hoog. In het najaar wil ik echt aan de slag met de Opel Admiral maar dan moet eerst de Volvo 245 of verkocht zijn of dat ik zelf eerst mee aan de slag ga. Als ik eenmaal met de 245 bezig ben gaat hij niet eerder in de verkoop totdat hij klaar is. De prijs zal dan aanzienlijk stijgen want hij kan er dan weer jaren tegen aan. Gas installatie gaat er wel uit ivm de 2014 regeling.

Mocht je nog langs willen komen dan kun je me bereiken op 06-20403309 of via reneminnebo@live.nl ik ben zaterdag de hele dag bij de werkplaats.

Gr Rene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.