Nieuwe Volvo amazone eigenaar

Lees meer
03-07-2012 21:28 #115362 door Beer Berendsen
Nieuwe Volvo amazone eigenaar is gemaakt door Beer Berendsen
Hallo allemaal!

Ik wil me graag even voorstellen, ben nieuw op het forum en voordat ik mensen pb's ga sturen en ga reageren op stukjes is het wel zo netjes mezelf te introduceren.

Mijn naam is Stephan Berendsen woonachtig in zelhem (achterhoek regio arnhem)

22 jaar oude werktuigbouwkunde student (engineering)

Heb ondertussen een heel bont wagenpark opgebouwd waarvan de amazone nu ook deel uit maakt.

Ik ben (voornamelijk) vw gek en dan alleen tot en met de t3 busjes dus kevers t1 t2

Ik heb een paar dagen bij een vw garage gewerkt waar deze amazone werd ingeruild. Toen ik een ritje ging maken en schakelde van 2 naar 3 was ik verkocht. wat een geluid en wat een comford!

er ligt een 1800 motor in en hij loopt op gas. de auto is nog ongelast en heeft ook geen laswerk. wel heeft hij roestplekken op de lak die ik vant winer ga bijwerken.

Oke foto time!

Ps ik kom graag in contact met volvo amazone rijders kenners onderdelen verkopers uit de regio stuur me rustig een pb!






Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2012 00:06 #115370 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Nieuwe Volvo amazone eigenaar
Leuke wagen, welkom hier!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2012 09:22 #115380 door Vilmar Dijkstra
Beantwoord door Vilmar Dijkstra in topic Nieuwe Volvo amazone eigenaar
Hallo Stephan,

Een warm welkom vanuit Arnhem. De Achterhoek kennen we aardig, omdat het ons geliefde wandelgebied is.

Zeker een mooie Amazon!

Je krijgt vast nog een reactie van Ed van der Zee van de Stichting Behoud Klassiekers Arnhem (en anders even googlen).

Groet, Vilmar

Amazon 1960 two tone 6 volt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2012 10:15 #115383 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Nieuwe Volvo amazone eigenaar
Ha Stephan,

Ik heb ook lang in de achterhoek gewoond, Zelhem is dus wel bekend. Mooie wagen, mooie kleur. Je hebt een PB :)

Groeten, Erik

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2012 19:41 #115526 door Beer Berendsen
Beantwoord door Beer Berendsen in topic Nieuwe Volvo amazone eigenaar
Heren bedankt!

Ik kan jullie al stiekem mededelen dat er in oktober in ons mooie dorp altijd een oldtimer rit georganiseerd word. Deze heet de smokshannerit.

Ik wil aansluitend mijn eigen avond meeting organiseren met vrienden bekenden uit de vw scene en uit de volvo scene die ik tzt persoonlijk ken voor een avond auto's praten en waarschijnlijk een hele hele grote bqq!

Klinkt goed toch?

Spreek jullie!

Eerst volgende week richting oostenrijk bullietreffen am grossglocnker!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.