mijn baby blauwe 67' er

  • Helmer van der Veen (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-05-2012 10:50 #113501 door Helmer van der Veen (GAST)
mijn baby blauwe 67' er is gemaakt door Helmer van der Veen (GAST)
omdat ik al een tijdje lid ben en een paar vragen gesteld heb, lijkt het mij wel toepasselijk om mij dan ook daadwerkelijk voor te stellen.
Ik ben Helmer van der veen woon momenteel in hilversum en ben in het bezit van een volvo amazon uit 1967
dit is hem toen ik hem net aangeschaft had



na er een paar dagen in gereden te hebben moest ik de olie pomp vervangen wat niet al te makkelijk ging er werd mij toen verteld: "oh dan moet je de auto een beetje opkrikken, carterpan verwijdere en dan kan je er zo bij nou dat dus eenmaal gedaan kon ik er nog niet bij heb ik de hele voor balk weg moeten halen en toen kon ik er redelijk bij dat was mijn eerste reparatie aan een auto ooit dus wel een goede les maar wat een ergernis was dat allemaal zeg. Toen weer alles in elkaar gezet en hij reed weer als een zonnetje ongeveer een half jaar verder ben ik begonnen met mijn draadboom te vervangen. Dat was wel een leuk klusje alleen stond de amazon er een beetje zielig bij.



de reden dat ik er aan begonnen was omdat er iets het niet deed ik weet niet meer wat en toen dacht ik nou hij is al meer dan 40 jaar oud dus er zal ongetwijfeld het een en ander aan gesleuteld zijn en het is wel fijn dat ik weet welk draadje waar naar toe gaat.

toen de eerste (voor mij dan) winter voorbij kwam






en ben nog een keer in amsterdam gespot waar een mooie foto uit is gekomen



momenteel doet hij het niet omdat er iets niet goed is met de ontsteking maar dat gaat vast goed komen.

Groeten.









Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Mark Murre (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-05-2012 11:40 #113502 door Mark Murre (GAST)
Beantwoord door Mark Murre (GAST) in topic mijn baby blauwe 67' er
Beste Helmer,
Grappig dat je in Hilversum rijd, ik heb mijn loods in Hilversum en heb zelf een combi en een sedan die ik daar opknap.
Mocht je een keer willen kijken en een bakkie drinken dan is dat altijd prima ?

Groet Mark Murré
Bijlages zijn mijn auto's misschien heb je me wel eens zien rijden.



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-05-2012 16:28 #113512 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic mijn baby blauwe 67' er
Leuk mensen! Misschien kun je hem ook helpen de auto aan de gang te krijgen Mark? Apart kleurtje trouwens, niet voor mensen die geen aandacht willen krijgen!!!!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-05-2012 12:43 #113529 door 02114-dummy
Beantwoord door 02114-dummy in topic mijn baby blauwe 67' er
welkom, weer een amazon erbij Hilversum, Zelf heb ik een Kombi en woon in de meent, daar rijdt nog een kombi rond.
Zal je vast wel eens voorbij zien komen

Volvo XC70, T5, aut, 2016, USA import,
Volvo Amazon Kombi P221 1965, B18, M41(Verkocht mei-2023),

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.