Mijn 164 E

Lees meer
22-02-2012 18:53 #110934 door Mark Prins
Mijn 164 E is gemaakt door Mark Prins
Hallo allemaal,

Ik heb mij in een ver verleden volgens mij al eens voorgesteld. Ik ben Mark en heb sinds 2003 een 164 E uit 1973. De eerste jaren heb ik hier met veel plezier in gereden en af en toe onderhoud gepleegd. Door de jaren heen werd het onderhoud groter en zodoende heb ik het meeste van de auto wel in mijn handen gehad. Echter vanwege mijn studentenbudget waren het vaak tweedehands onderdelen welke de 164 terug kreeg. De afgelopen jaren ben ik er minder in gaan rijden en nu staat hij enigszins treurig buiten te wachten.

Ondertussen ben ik geen student meer en is het moment aangebroken waarop de Volvo graag volledig wil gaan restaureren. Echter heb ik geen geschikte ruimte waar ik dit kan doen. Daarom wil ik een beroep doen op de contacten binnen de VKV. Weet iemand een geschikte ruimte hiervoor in de omgeving van Enschede? Eventueel zoek ik een grotere ruimte zodat ik deze kan delen met een medeklusser (VW T3 camper). Of zijn er meer mensen die een ruimte zoeken?

Zodra ik een ruimte gevonden heb zal ik jullie uiteraard op de hoogte gaan houden!

Groeten,
Mark Prins

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.