Voorstellen

Lees meer
01-01-2012 21:04 #109257 door Rob van Zutphen
Voorstellen is gemaakt door Rob van Zutphen
Beste allemaal,

Mijn naam is Rob en woon in Helmond. Ben al enkele jaren aan het dubben over het wel/niet aanschaffen van een oldtimer. Een Volvo Amazon stond hoog op de wensenlijst. Nu is het eindelijk zover gekomen dat ik een "project" heb gekocht.

Project wil in dit geval zeggen een rijdende rode amazon 67er 2 deurs met nog 1,5 jaar apk. Motortje snort goed alleen plaatwerk is slecht te noemen. Op enkele plekken door vorige eigenaren verstopt onder plamuur en dergelijke. Heb hem in eerste instantie gekocht om gewoon in te rijden af en toe. Misschien als ik wat meer tijd heb ga ik hem grondig aanpakken. Voor nu gewoon een leuk karretje om in het weekend mee te toeren.

Ben meteen maar begonnen speuren naar onderdelen die missen/slecht zijn. (lees onderdelen topic )

Groeten Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-01-2012 21:23 #109259 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic Voorstellen
welkom bij de club, ben je al lid of word je dat ? Schrijf je dan ook in bij regio zuid, dan heb je toegang tot allerlei faciliteiten en kan je sneller / beter inzicht krijgen in de werkelijke staat van jouw wagen.
Als een oudere Volvo eenmaal in redelijk tot goede staat van onderhoud is, dan kan het een betrouwbare metgezel zijn.
Zelf ben ik afgelopen zomer met een groepje rondom de Oostzee gereden, ruim 7000 km; op dit moment rijd een groep rond in Zuid-Amerika, met 17.000 km is dat een behoorlijk zwaardere rit.
Veel plezier van je aanschaf, klein en groot onderhoud plegen is een onderdeel van deze hobby en veel plezier bij deze club.

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2012 08:53 #109269 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Voorstellen
Welkom! Rijdende opknappers zijn altijd leuk! Dan weet je eerst hoe goed hij rijdt en wat je eraan moet en wilt doen.
Heb je een foto van je nieuwe bolide?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2012 18:40 #109287 door Rob van Zutphen
Beantwoord door Rob van Zutphen in topic Voorstellen
Dank jullie voor het hartelijke welkom,

Ik heb welgeteld 1 foto van de auto maar moet nog even kijken hoe ik hem op het forum krijg. Ben niet zo'n held met dit soort zaken. Zal mijn vriendin eens vragen als ze thuis is zij is er wat meer bedreven mee.

Groeten Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2012 18:43 #109288 door Rob van Zutphen
Beantwoord door Rob van Zutphen in topic Voorstellen
Om nog even terug te komen op je vraag siang phoa: Ben nog geen lid. Eerst even de kat uit de boom kijken qua auto. Weet nog niet echt wat het doet. Eerst motortje en remmen eens nazien. Dan kan ik alsnog lid worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Martijn Koning (GAST)
  • Martijn Koning (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
18-01-2012 06:10 #109861 door Martijn Koning (GAST)
Beantwoord door Martijn Koning (GAST) in topic Voorstellen
Welkom!
Zoals Lars al zei zijn we hier gek op foto's!

Als je zelf aan je auto wil gaan klussen is dit forum bijna onmisbaar. Zoveel kennis en ervaring!
Succes met je auto en we hopen je vaak te zien hier.

Mijn Volvo projecten: www.volvo142-deluxe.blogspot.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.