37 en 4 echtscheidingen later.

  • Jakob Lagerweij (GAST)
  • Jakob Lagerweij (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05-04-2011 23:27 #102097 door Jakob Lagerweij (GAST)
37 en 4 echtscheidingen later. is gemaakt door Jakob Lagerweij (GAST)
Als dreumes van 2 had ik al een hele leuke speelgoedauto. Een rode Katterug uit '63, geparkeerd in een oud vervallen koetshuis tussen het het hooi, gereedschap en spinrag. In '74 reeds te rusten gezet door m'n (toen nog jonge) oude lui. Het was m'n eerste liefde. Uren heb ik me in die auto vermaakt. De besmetting was een feit en werd door mijn ouders mijn hele jeugd feilloos in stand gehouden met Amazone's en diverse 245's en een 760GLE op lpg (waarvan de laatste een waar trauma opleverde).

Enfin, op m'n 22-ste trouwde ik voor het eerst een rode Amazon 121 uit '67. Enkele jaren later, nadat mijn Amazon een relatie aan ging met mijn huisgenote stapte ik opnieuw in het huwelijksbootje met een donkergroene Amazon Combi uit '68.
Beide relaties liepen echter op de klippen vanwege het werk, werk, werk. Er werd geklaagd en geklaagd en uiteindelijk zijn we als vrienden uit elkaar gegaan. Ik kan echter slecht alleen zijn en hertrouwde vrij snel met een jong dingetje uit '89, een donkerblauw/groene 240 Estate. Het waren een aantal fantastische jaren maar wederom bleek mijn huisgenote ook een een oogje op haar te hebben. Uiteindelijk een verstandshuwelijk gesloten met een V70 Classic maar dat was van korte duur. Ze was door de wol geverfd laten we maar zeggen. Momenteel zit ik in een broer-zus-relatie met een xc70 uit '2000 maar mijn hart heb ik voor altijd verpand aan een wonderschone Zweedse met ruime ervaring. Prachtig is ze, perfect in verhouding en rank en slank. Maar niet alleen haar uiterlijk is oogverblindend ook haar innerlijk is een droom. Een roomwitte P1800 Jensen uit '63. Madame heeft het af en toe alleen wat op haar heupen en blieft niet altijd bereden te worden. En wat doe je dan? Dan zoek je het vertier elders. Momenteel date ik een iets jonger tiepje uit '67. Rondborstig, wulps, goedlachs en vooral niet moeilijk!
Heeft altijd zin, zit nooit te piepen en is heerlijk praktisch ingesteld. Mijn duivels mooie, beige Amazon Combi. Ze komt uit de States en is prachtig oud geworden maar nog immer vitaal. Ze heeft geen geheimen voor me en ik heb 3 van haar Amerikaanse ex-en op kunnen sporen via google. Allen waren blij verrast dat ze nog in goede doen was en haar voormalige lovers waren nog altijd lyrisch over haar. Oh wat hou ik toch van haar,.. ik laat haar nooit meer gaan.

Jakob






Kort door de bocht
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-04-2011 23:49 #102102 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic 37 en 4 echtscheidingen later.
Is je smaak voor je levenspartner net zo wispelturig.....grapje, ik heb ongeveer dezelfde afwijking.
Maar om hem vast te beantwoorden ben nog bij mijn eerste vrouw. Had haar wel van te voren verteld dat ik een Volvo tik heb...
Amazon 67, Amazon ´70, P1800 E ´71, Amazon ´61, 745 ´88, 244 turbo ´82, 945 ´92, 965 ´96, 480GTII ´95, 164 ´71, 945 lpt ´98, S90, 144/S ´71, 142 ´71, 164 blauw ´71, C70 T5 ´98, De vetgedrukte wagens zijn blijvers, maar je weet nooit of ze ooit op de transferlijst komen.
Vaak heb ik een probleem als de wagen ´klaar ´is, verlies de interesse en er is nog zo veel moois,

Ed

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jakob Lagerweij (GAST)
  • Jakob Lagerweij (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
06-04-2011 00:02 #102103 door Jakob Lagerweij (GAST)
Beantwoord door Jakob Lagerweij (GAST) in topic 37 en 4 echtscheidingen later.
Ik noem de vrouwspersoon waar ik officieel op papier mee in de echt getreden ben gemakshalve maar even mijn huisgenoot. Anders wordt het zo verwarrend. En ja ze woont nog steeds bij mij in :twisted:

Ik heb nog wel wat project-jes in de schuur staan. Amazon '68 en een unieke P1800s uit '64 met koehoorns maar deze is incompleet. Ik probeer me in te houden en niet wéér verliefd te worden.

Je hebt een aardig waslijst in de straat! Is dat niet lastig kiezen?

Kort door de bocht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
06-04-2011 01:15 #102106 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic 37 en 4 echtscheidingen later.
Geweldig leuk geschreven :D dit maakt mijn dag weer goed...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Gijs Kirkels (GAST)
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
07-04-2011 15:59 #102125 door Gijs Kirkels (GAST)
Beantwoord door Gijs Kirkels (GAST) in topic 37 en 4 echtscheidingen later.
volvo's before ho's ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2011 22:31 #102146 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic 37 en 4 echtscheidingen later.

"G. Kirkels" schreef:
volvo's before ho's ;)


haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.