Mijn mooie volvo uit 1964

  • Karin Bouferra (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-01-2011 11:33 #99673 door Karin Bouferra (GAST)
Beantwoord door Karin Bouferra (GAST) in topic Mijn mooie volvo uit 1964
wat een leuke fotos zeg! Heerlijk om zo jong besmet te worden. :-) )
Ik ben al bij de winterklaarmaak dag geweest in November en ik ga ze allemaal bijwonen.
Dat is heel gezellig en leerzaam. En ik hoop na de nachtrit aan het laswerk en aan de deuren te beginnen.
Ik heb 2 nieuwe deuren erbij gekregen maar die moeten mee als ik m in de zomer laat spuiten.

Ik hoop net zo lang lid te blijven als de meeste mensen die al lid zijn. mooi is dat 20 30 40 jaar lid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-01-2011 21:50 #99726 door Robert Landsman
Beantwoord door Robert Landsman in topic Mijn mooie volvo uit 1964
Hoi Karin,

Enthousiast verhaal, helemaal goed! Eenmaal besmet, weet ik, kom je er nooit meer van af!

Quote: Ik was net op de nieuwjaarsreceptie van regio midden. Het is zo leuk om met zoveel liefhebbers te zijn. En buiten stonden allemaal mooie Amazons en Kattenruggen en ook veel moderne Volvos (waar ik niet zo warm van word haha).

Wij waren daar ook nog even, kwamen als laatste binnen, parkeerden onze 144 naast een mooie katterug. Mijn vrouw rijdt ook al jaren klassiek, na jaren in een Amazon en Amazon combi nu dus in een 144. Al zou ik het willen, ik krijg haar met geen stok in een moderne auto, gelukkig maar!

Veel plezier met de auto!

Klassieke Volvo's ... de rode draad in mijn leven... www.1972Volvo144.blogspot.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.