één van (de) 66!

Lees meer
17-11-2010 20:05 #98045 door Erik Ciesluk
één van (de) 66! is gemaakt door Erik Ciesluk
30 oktober 2010 was het dan eindelijk zo ver: de Volvo Klassieker Beurs in Utrecht!

Al sinds de aanschaf van een Amazon in december '10 wilde ik lid worden van de VKV. Er was alleen nog zoveel aan m'n auto te doen, dat ik het lidmaatschapgeld aan onderdelen besteedde.

Op de Volvobeurs was er dan eindelijk een mooie aanbieding. Zonder twijfelen ben ik lid geworden, samen met 65 anderen dat weekend!

Bijzonder leuk om op zo'n beurs rond te lopen, bekenden te ontmoeten en nieuwe contacten te leggen. En aan het eind van de dag met een radiator onder de ene arm en een stapel volvo klassieker magazines onder de andere maakt de dag helemaal compleet natuurlijk.

Kort voorstelrondje: Erik, 26 jaar, woon in Hengelo, werk als Electronics Engineer voor de luchtvaart en sinds december in het bezig van m'n eerste auto: een roomwitte (en alle andere kleuren wit/geel die je kunt bedenken) 2-deurs Amazon uit '66. In '99 geimporteerd vanuit Zweden.




Helaas, nee, gelukkig dwong deze auto (en de APK keurmeester) mij om te leren lassen, en staat de auto er nu dus zo bij:





Als ik tijd heb om meer foto's te plaatsen maak ik een nieuw draadje aan in het opknaptopic.

Ik hoop een hoop plezier aan de Volvo Klassieker Vereniging te mogen beleven!




Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-11-2010 20:10 #98046 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic één van (de) 66!
Erik,

leuk dat je nu je kunt inloggen er direct gebruik van maakt, succes met de auto

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-11-2010 14:44 #98067 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic één van (de) 66!
Ha Marcel, bedankt voor de hulp bij de inlogprobleempjes. Het werkt nu allemaal prima!

Jij zult trouwens wel het oudste lid van dit forum zijn: er staat dat je sinds 1987 al ingeschreven staat. Respect! :mrgreen:

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.