VIN komt niet overeen met kentekenregister

Lees meer
28-08-2018 13:10 #178639 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic VIN komt niet overeen met kentekenregister
Gefeliciteerd! Mooi dat het zo gegaan is en dat het nu structureel is opgelost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2018 16:27 #178641 door Edwin
Beantwoord door Edwin in topic VIN komt niet overeen met kentekenregister

Ed van der Zee schreef : Ja, gelukkig... ze kunnen soms erg formeel zijn, maar deze uitkomst had ik verwacht, helemaal goed.
Rijden met die bak !!


Ik had ook wel een sterk gevoel dat ze niet veel anders konden, de auto heeft een betrouwbare/traceerbare historie. Neemt niet weg dat je bent overgeleverd aan de grillen van de RDW keurmeester die “er wat van mag vinden”

Lars Rengersen schreef : Gefeliciteerd! Mooi dat het zo gegaan is en dat het nu structureel is opgelost.


Dank je wel, geen verdere actie nodig gelukkig.

Groet Edwin

Volvo Amazon P131 B20 ’68

Regio Noord nu ook op Facebook:
www.facebook.com/groups/vkvregionoord

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2018 22:24 #178652 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic VIN komt niet overeen met kentekenregister
Weet je wat nog erger is, een auto kopen zonder nieuw ingeslagen chassis nr. Dit is mij is overkomen met de Amazon Combi die ik bij een bekende handelaar kocht. Zelf ook niet gekeken en hij, ik ken de beste man al een tijdje wist het ook niet. Hij kocht de combi rijdend van iemand uit Utrecht en is direct in de stalling gegaan. Ik dus dat ding volledig gerestaureerd in 2007 en bied hem 6 dagen voor de vakantie aan voor de keuring bij mijn vaste volvo garage en die zegt hij is goedgekeurd op 1 ding na. Het chassis nr is nergens te bekennen. De RDW zegt links voor op de balk in de motorruimte. Nou niks noppes nada. De combi kwam uit Amerika en ik denk dat men bij de RDW het is vergeten in te slaan. Wat wel vreemd is, is dat de eigenaar uit Utrecht wel altijd door de APK is gekomen. Dus mijn monteur zegt heb je slag cijfers, ja die heb ik, nou dan zie ik je straks wel weer. Zo gezegd zo gedaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-08-2018 18:38 #178674 door Edwin
Beantwoord door Edwin in topic VIN komt niet overeen met kentekenregister
En ach dan heb je van die mensen die roepen dat je zulke dingen moet controleren bij aankoop. Maar ja als diegene waarvan je de auto een betrouwbaar gevoel geeft of het is een bekende dan blijft dat controleren er vaak bij.

Achteraf weten we allemaal wel wat we hadden moeten doen

Groet Edwin

Volvo Amazon P131 B20 ’68

Regio Noord nu ook op Facebook:
www.facebook.com/groups/vkvregionoord

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-08-2018 18:52 #178675 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic VIN komt niet overeen met kentekenregister
Idd maar een bekende of niet tegenwoordig controleer ik de papieren met het VIN nr van het voertuig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.