Taart voor Volvo.com?

Lees meer
18-06-2014 14:07 #141380 door Goossen Foppen
Taart voor Volvo.com? is gemaakt door Goossen Foppen
Vandaag bericht gekregen van Volvo.com met daarin de bij hun bekende gegevens. het valt mij op dat er verschillende lijstjes verstrekt worden. Bij sommigen lees ik dat zelfs de kleur van het interieur en de kleur van de body zijn vermeld. Nu denk ik dat als de kleurcodes op het typeplaatje overeenkomen met de werkelijkheid en het serienummer op het typeplaatje overeenkomt met het serienummer wat is ingeslagen ik er wel vanuit kan gaan dat de kleur interieur en body origineel zijn.

Het leuke is wel dat alle nummers kloppen met het lijstje van Volvo.com en er dus nog de originele motor en versnellingsbak in zitten. Ik weet niet of dat erg uniek is, maar leuk is het in ieder geval wel. Vraag me alleen af wat er met District bedoeld wordt. Iemand die dit weet?

Hieronder het berichtje en toch leuk dat Volvo deze service verleend. Misschien moeten we ze met elkaar een keer taart sturen!? ;)

Dear Goossen,

The following information is from the chassis register.

Model P1300
Chassis no. 203581
Type 13134
Engine no. 335354
Gear box 652378
Body 199902
Reported OK 23/5-66
Delivery date 24/5-66
District 245 Skövde Sweden

Best regards,

Niklas Sindelbonn

Soms is rond beter, soms vierkant, maar soms ook allebei: VOLVO

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-06-2014 14:41 #141383 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Taart voor Volvo.com?
Ja, super dat ze dat doen.
District is de regio in Zweden waar de auto naar is uitgeleverd (indien van toepassing, bij levering naar buitenland een -- )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-06-2014 22:56 #141394 door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic Taart voor Volvo.com?
Misschien in het kader van ons jubileum leuk om inderdaad iets te doen. Ik weet niet of het bestuur dit leest.
Zelf heb ik er ook al plezier van gehad. Als het om het geld gaat, wil ik wel een bijdrage leveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.