Verkeerde type aanduiding op papieren!

Lees meer
07-03-2011 09:56 #101227 door Boele Braaksma
Verkeerde type aanduiding op papieren! is gemaakt door Boele Braaksma
Toevallig viel het me op dat er op mijn kentekenpapieren 'Volvo 1800 ES Overdrive' staat. Voor zover ik weet is het toch nog altijd een 1800E Overdrive. Hebben mensen ervaring hiermee? Juist wel melden bij het RDW, of juist niet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-03-2011 15:40 #101237 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic Verkeerde type aanduiding op papieren!
ik zou even een mail sturen naar de rdw , dit soort dingen komt altijd goed , je krijgt dan uitleg over hoe te handelen.
in de praktijk zal je deel 1-2-3 moeten terugsturen en krijg je 1 of 2 weken later een nieuw kentekenbewijs.
p.s. misschien wil je gelijk de trekgewichten vermeld hebben op je kentekenbewijs , wel handig als je naar het landelijk kampeerweekend komt :) , dit soort dingen zijn kosteloos.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-03-2011 21:05 #101253 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Verkeerde type aanduiding op papieren!
Vanwege slechte ervaringen moet ik je aanraden aan dit soort instellingen NOOIT in een schrijven te vragen twee of meer wijzigingen tegelijk te verrichten.De kans is bijzonder groot dat je spullen zoek raken en je zult erg veel geduld moeten oefenen.Het lijkt niet zo moeilijk, maar om een of andere reden kunnen ze hier niet mee omgaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-03-2011 21:12 #101255 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Verkeerde type aanduiding op papieren!

"N.M. de Boer" schreef:
Vanwege slechte ervaringen moet ik je aanraden aan dit soort instellingen NOOIT in een schrijven te vragen twee of meer wijzigingen tegelijk te verrichten.De kans is bijzonder groot dat je spullen zoek raken en je zult erg veel geduld moeten oefenen.Het lijkt niet zo moeilijk, maar om een of andere reden kunnen ze hier niet mee omgaan.



Trekhaak op een 1800 vind ik geen gezicht, dan gebruik ik liever de Combi ervoor!

De vraag of ze met een gommetje de S weg willen halen uit het systeem zal toch niet te veel gevraagd zijn? Ga ze morgen eens proberen te bereiken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-03-2011 21:14 #101256 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Verkeerde type aanduiding op papieren!
Komt bij dat het überhaupt vinden van een trekhaak voor een 1800E nog niet zo makkelijk is ;)
Om het trekgewicht erop te krijgen moet je volgens mij bovendien een brief van Volvo hebben.
Anders loop je het risico naar Lelystad te moeten komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.