Koplamplicht
- Ton van Schilt (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-11-2007 18:45 #50807
door Ton van Schilt (GAST)
Koplamplicht is gemaakt door Ton van Schilt (GAST)
Vandaag voor de derde keer dit jaar mijn duplex koplamp licht vervangen aan de Linker kant.
De rechter heeft tot nu toe steeds dezelfde pit er in zitten als bij aankoop (feb dit jaar).
Wat kan de oorzaak zijn dat het domlicht aan deze kant voor de derde keer dit jaar stuk is?
Kwaliteit lamp niet goed? 1,10 € per stuk of een of andere rare storing bv meer trillen van het koplamphuis, of de warme niet kwaijt kunnen. wie heeft er een idee?
De rechter heeft tot nu toe steeds dezelfde pit er in zitten als bij aankoop (feb dit jaar).
Wat kan de oorzaak zijn dat het domlicht aan deze kant voor de derde keer dit jaar stuk is?
Kwaliteit lamp niet goed? 1,10 € per stuk of een of andere rare storing bv meer trillen van het koplamphuis, of de warme niet kwaijt kunnen. wie heeft er een idee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-11-2007 20:41 #87250
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Koplamplicht
<p>Zit er nog een oudderwets duplo lamp in of is hij al omgebouwd naar H4 halogeen?</p><p>€1,10 voor een lamp is niet erg duur; voor een kwaliteitslamp ben je heel wat meer kwijt. Dus als ik jou was zou ik beginnen met een merk lamp. Je kunt natuurlijk ook de lampen links en rechts verwisselen om het fenomeen van te veel trilling uit te sluiten (verwacht niet dat dat de oorzaak is)</p>
- Ton van Schilt (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-11-2007 21:11 #87249
door Ton van Schilt (GAST)
Beantwoord door Ton van Schilt (GAST) in topic Koplamplicht
Idd nog een duplo lamp.
Nog geen halogeen
Nog geen halogeen
02-11-2007 21:16 #87248
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Koplamplicht
<p>Kan het een massa probleem zijn?</p><p>Ik kan het niet echt goed beredeneren, maar wellicht zou een slechte massaverbinding die voor verhoogde weerstand zorgt ook nog bij kunnen dragen.</p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- 09951-dummy
- Senior lid
-
Minder
Meer
06-11-2007 16:54 #87247
door 09951-dummy
Beantwoord door 09951-dummy in topic Koplamplicht
<p>Bij mijn 1800e deed ook het koplamp licht het niet en heb toen met een dremel de grootlicht relai weer blank gepolijst , en hij doet het nu weer perfect.</p><p>Leen</p>
- 09951-dummy
- Senior lid
-
Minder
Meer
06-11-2007 16:55 #87246
door 09951-dummy
Beantwoord door 09951-dummy in topic Koplamplicht
<p>Ik bedoel de lipjes aan het relai , waar de stekkertjes op schuiven .</p><p>LEEN</p>