Verlichting klokje volvo 460
- Anne van der Plaats
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2008 15:46 #50361
door Anne van der Plaats
Verlichting klokje volvo 460 is gemaakt door Anne van der Plaats
<p>Buiten mijn Volvo 164E heb ik ook nog een Volvo 460 Nordic automaat met cvt bak. Hier werkt de verlichting van het klokje en de verlichting van de selectiehandel van de automaat niet meer van. De auto is van maart 1995. In het instructieboekje kan ik er niet uitkomen welke zekering dit moet zijn. Weet een van jullie dit misschien? Het klokje zelf werkt wel.</p><p>mvg Anne van der Plaats</p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Grapendaal (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-05-2008 17:51 #89204
door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic Verlichting klokje volvo 460
<p>De lampjes zelf zullen waarschijnlijk vervangen moeten worden. Het klokje kan je er met een schroevendraaier</p><p>voorzichtig uitwippen. Achterop het klokje zit een fittinkje dat je eruit kan trekken. Daarin zit een klein lampje van 1,2 watt. kan je bij Brezan of de dealer kopen. Haal het er eerst uit en neem mee als je een nieuwe gaat kopen. </p><p>Hier heb ik een site met het CVT manual. Op blz 29 (pdf) zie je hoe je bij het lampje van de bediening kan komen.</p><p>
cid-b2bf9804fa8cfdf0.skydrive.live.com/s...543-46%7C6%20CVT.PDF
</p><p>Op deze blz staan een heleboel manuals van de 400 serie, die kunnen misschien ook een keer van pas komen.</p><p>
cid-b2bf9804fa8cfdf0.skydrive.live.com/b...vo%20440%20460%20480
</p><p>Het is handiger als je nog verdere vragen over de 460 hebt om het op dit forum te proberen. Hier is de 400 serie te "modern" en is er weinig kennis over.</p><p>
www.volvo-forum.nl/index.php
</p><p>Succes met je 460!</p>
- Anne van der Plaats
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2008 19:41 #89203
door Anne van der Plaats
Beantwoord door Anne van der Plaats in topic Verlichting klokje volvo 460
<p>Hallo Peter</p><p>Bedankt voor de links. Zal inderdaad lampjes probleem zijn. Heb alle zekeringen doorgemeten en deze waren alle goed. Met de 64 pagina's over de cvt bak ben ik wel blij en nu weet ik ook, hoe ik erbij kan komen. Sehr grundlich. Ook de verlichting van het klokje moet zo gemakkelijk te vervangen zijn. Bedankt voor de reactie. mvg Anne van der Plaats</p>
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-05-2008 01:33 #89202
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic Verlichting klokje volvo 460
<p>Bravo!</p><p> </p><p>Eindelijk geen kat van die of gene over het feit dat de vraag geen club- (excusez le mot) auto betreft. Wordt de vastgeroeste boel straks opengebroken?</p>
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.