geen dashboard lampjes en wijzertjes werken niet meer

  • maarten blockx (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
25-05-2008 17:52 #50360 door maarten blockx (GAST)
geen dashboard lampjes en wijzertjes werken niet meer is gemaakt door maarten blockx (GAST)
ik ben vanmiddag mijn eerste volvo gaan halen , het is een amazone combi maar toen ik thuis kwam probeerde ik de ventilatie? (het knopje waar flack op staat) en toen hoorde ik heel even een brommend geluid en daarna niets meer, ik kan de motor nog starten maar de dashboardlampjes en het brandstofmetertje en alle randapparatuur werkt niet meer, weet er iemand waar dit probleem kan zitten? ik heb de 4 zekeringen tegen de schutplaat al nagekeken en deze waren nog intact

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-05-2008 19:58 #89206 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic geen dashboard lampjes en wijzertjes werken niet meer
Beste maarten.Ik denk toch dat de bovenste zekering (een korte dikke ) niet goed contact maakt.De motor loopt dan wel maar de lampjes op het dashboerd branden en de ruitenwissers en de ventilator en de raw doen het dan niet meer.De storing kan in de aanjager zitten,omdat die het even deed.Als je er niet uit komt bel me maar 06 24231515

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • maarten blockx (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
27-05-2008 11:05 #89205 door maarten blockx (GAST)
Beantwoord door maarten blockx (GAST) in topic geen dashboard lampjes en wijzertjes werken niet meer
ja, je hebt gelijk, ik was iets te snel in paniek geschoten omdat de wagen deze week gekeurd moet worden, ik zal volgende keer eerst zelf wat langer zoeken.
bedankt voor de snelle reactie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.