Kabelboom

• John Lemmers
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
20-08-2025 14:51 #1478323 door John Lemmers
Kabelboom is gemaakt door John Lemmers
Hallo allemaal,

Bij de nieuwe kabelboom voor mijn Amazon heb ik een raadsel gevonden. Voor het gemak hou ik de Engelse benamingen aan van het schema en de kleuren voor het gemak met een hoofdletter. De Gele draad van de Light Switch zou naar de Foot dipper Switch moeten gaan. Maar er komt nergens meer een Gele draad tevoorschijn uit de kabelboom. Ik heb met een continuïteitsmeting alle draden met de Gele doorgemeten, want misschien is Geel ergens in een andere kleur overgegaan. Maar ik kan niets vinden. De kabelboom zal ongetwijfeld voor meerdere types geschikt zijn, maar bij de schema’s van de site staat er overal Geel naar Geel. Is de kabelboom niet goed? Heeft iemand dit misschien ook ondervonden? De kabelboom is in de webshop gekocht.

Ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen, zodat ik weer vrolijk verder kan.

Groet,
John

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Cor Kraaijeveld
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Meer
20-08-2025 22:09 #1478328 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Kabelboom
Ja John, er moet een gele draad van de lichtschakelaar naar de voetschakelaar lopen. Naar de voetschakelaar loopt een aparte kabelboom; welke kleuren en hoeveel draden komen er daar? volgens het schema 2 rode, een grijze en een gele. Wat komt er bij jou?

Je kan mij ook even bellen overigens.

gr. Cor.

• John Lemmers
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-08-2025 13:28 #1478335 door John Lemmers
Beantwoord door John Lemmers in topic Kabelboom

Deze vraag mag verwijderd worden. Hij had niet gesteld hoeven worden als ik goed gekeken had. Bedankt Cor voor de telefonische bijstand. schreef : Ja John, er moet een gele draad van de lichtschakelaar naar de voetschakelaar lopen. Naar de voetschakelaar loopt een aparte kabelboom; welke kleuren en hoeveel draden komen er daar? volgens het schema 2 rode, een grijze en een gele. Wat komt er bij jou?

Je kan mij ook even bellen overigens.

gr. Cor.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD