massa knipperlicht / stadslicht voorkant amazon
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-09-2008 22:06 #50159
door René Minnebo (GAST)
massa knipperlicht / stadslicht voorkant amazon is gemaakt door René Minnebo (GAST)
<p>Ik denk dat ik het al weet maar wil toch even zekerheid, heeft het huis waar je het bolletje indraait massa nodig van de carroserie.</p><p> </p><p>De rede dat ik dit vraag is dat de knipper / stadslicht unit vast geschroefd wordt met stalen parkers, die parkers zitten weer in schuifjes (ken ff niet op de naam komen) die je over het stukje plaatwerk schuift. En daar zit het hem nu in, die schuifjes en stalen parkers veroorzaken roest doordat de verf wordt beschadigt, maar ik heb ook een massa nodig anders doen ze het niet volgens mij.</p><p> </p><p>Ik maak geen gebruik van de schuifje en parkers maar gebruik rvs boutjes en moertjes, alleen beng ik bang dat ik niet genoeg massa heb dus zal ik vanaf het binnenwerk een massa kabeltje moeten maken naar de carroserie.</p><p> </p><p>Ja of Nee</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Kruiswijk (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
25-09-2008 22:13 #90025
door Peter Kruiswijk (GAST)
Beantwoord door Peter Kruiswijk (GAST) in topic massa knipperlicht / stadslicht voorkant amazon
<p>Het huis moet wel goede massa hebben, er zijn ook units waar twee draden aan gemonteerd zitten. dus als er maar 1 draad aan zit is dit de plus en het huis moet dan goede massa hebben. zelf maak ik altijd een apparte massa verbinding.</p><p>succes.</p><p>peter</p>
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-09-2008 23:37 #90024
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic massa knipperlicht / stadslicht voorkant amazon
Bij een amazon heeft deze unit 3 aansluitingen,waarvan een voor de massa.De parkers zorgen dus niet voor de massa.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-09-2008 19:15 #90023
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic massa knipperlicht / stadslicht voorkant amazon
<p>niek ik heb toevallig 1 unit los zitten dus ik zal is kijken of er een massa op zit en als dit zo is waar gaat deze dan heen. </p>
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-09-2008 17:37 #90022
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic massa knipperlicht / stadslicht voorkant amazon
De massa aansluiting zit in het midden.De draad is zwart en gaat met een kabelboom door het binnenscherm.De massadraad zit samen met de massadraad van het dimlicht grootlicht op het stukje plaatwerk waar de radiateur aan vast zit.Dit is aan beide kanten het geval.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-09-2008 21:16 #90021
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic massa knipperlicht / stadslicht voorkant amazon
<p>Niek,</p><p> </p><p>Dat heb ik zien zitten, dat is dus daarvoor mooi weet ik dat ook weer, was er niet meer aan toe gekomen om te kijken nl. Dankje wel</p>