Wat is de beste Amazon electrovraagbaak voor dummies?

• Edo Dijkgraaf (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2009 21:32 #49966 door Edo Dijkgraaf (GAST)
Wat is de beste Amazon electrovraagbaak voor dummies? is gemaakt door Edo Dijkgraaf (GAST)
Beste mensen,

Als ik zo lid ben, kan ik natuurlijk ook bestellen bij de VOD. Wat bevelen jullie me aan? Ik heb ongeveer 30.000 vragen over mijn Amazon, maar de eerste en meest primaire, gaan over het electrische gedeelte.

In welk boek, of op welke cd/dvd vind ik antwoorden op vragen als

Waar kan ik het beste gaan zoeken als mijn dashboardlampje wel knippert als mijn linker richtingaanwijzer aanstaat, en niet als mijn rechter richtingaanwijzer aanstaat?

Waarom brandt mijn blauwe grootlicht dashboardlampje ook als alleen het dimlicht brandt?

Welke lampjes moeten er gaan branden als ik de sleutel omdraai (dus als ik het contact aanzet)?

Hoeveel claxons hoort een 1969 Amazon te hebben?

Waarom kan ik alleen maar twee lampjes in het midden vinden die de klokkenwinkel zouden moeten verlichten? Zouden er ook niet nog twee aan de uiteinden moeten zitten bij de metertjes?

Etc, etc!

Wat ga ik lezen, waar ga ik zoeken? Boek of cd?

Groet,

Edo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-01-2009 22:25 #90866 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Wat is de beste Amazon electrovraagbaak voor dummies?
<p>Die vindt je op dit forum, kwestie van de zoekfunnctie gebruiken. Niet alles op dit forum zit logisch in elkaar ook als je de zoek functie gebruikt zitten er wel is topic's bij die niets te maken hebben mat datgene wat je zoekt maar over het algemeen kun je hier een hoop vinden. </p><p> </p><p>Maar als je ergens mee zit kun je de vraag ook stellen indien hij niet in de zoekfunctie staat. Ook kun je je licht opsteken op www.volvo-forum.nl daar zit ook een heleboel kennis.</p>

• Han Misdom
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
15-01-2009 22:49 #90865 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Wat is de beste Amazon electrovraagbaak voor dummies?
Edo,
Als je de engelse taal een beetje machtig bent is de "Owners Workshop Manual" van Haynes een aanrader. Hier staat werkelijk alles in.

• Edo Dijkgraaf (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-01-2009 19:55 #90864 door Edo Dijkgraaf (GAST)
Beantwoord door Edo Dijkgraaf (GAST) in topic Wat is de beste Amazon electrovraagbaak voor dummies?
Beste Han,

Ik ga'm zoeken. Bedankt!

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD